جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت مبنا کارت آریا برگزار شد

جلسه معارفه بابک رهنماپور، مدیرعامل جدید شرکت مبنا کارت آریا با حضور معاونین و مدیران این مجموعه در روز ۳۰ مردادماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پیش از این رهنماپور سمت ریاست هیئت‌مدیره شرکت را بر عهده داشته است. او همچنین مدارج مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات از بانک صادرات ایران را در کارنامه کاری خود دارند.

مهندس رهنماپور در ابتدای جلسه از زحمات بی‌دریغ جناب آقای مهندس مجید افرا که پیش از این مدیریت این مجموعه را بر عهده داشتند، قدردانی کرده و آرزوی توفیق برای ایشان داشتند.

مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا با بیان چشم‌انداز و اهداف شرکت و با تأکید بر اهمیت کار تیمی در کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اظهار داشت: همراهی و همدلی کلیه همکاران این مجموعه در راستای دستیابی به اهداف شرکت مزید امتنان خواهد بود.

بخش دیگر جلسه به معرفی دکتر یاشار نجف زاده، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مبنا کارت آریا اختصاص یافت، ایشان با قدردانی از زحمات مهندس مجید افرا (مدیرعامل سابق) و با تبریک و خیرمقدم به مهندس بابک رهنماپور، آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان و مجموعه مبنا کارت آریا را داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −  51  =