حضور شرکت خدمات انفورماتیک در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف درحالی برگزار می‌شود که شرکت خدمات انفورماتیک در اغلب دوره‌های آن حضوری پر رنگ را به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف درحالی برگزار می‌شود که شرکت خدمات انفورماتیک در اغلب دوره‌های آن حضوری پر رنگ را به نمایش گذاشته است. معرفی جایگاه و ظرفیت‌های شرکت در فراهم آوردن شرایطی مناسب برای جذب نیروهای نخبه از یک سو و تلاش برای ایجاد فضای تعامل با دانشگاهیان از سوی دیگر، اهدافی است که شرکت به طور جدی آنرا دنبال می کند. برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص پای صحبت دکتر نیما لطفی فروشاني مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت نشستیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

1) توضیحاتی در خصوص کم و کیف حضور شرکت در این دوره از نمایشگاه ارائه فرمایید.

شرکت خدمات انفورماتیک در نهمین دوره از حضور خود در نمایشگاه کار دانشگاه شریف بر آن است تا با معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خود نسبت به جذب جوانان فرهیخته و نخبه اقدام نماید. ما در این دوره بر ایجاد شور، نشاط و افزایش حس رقابت و هم افزایی تمرکز خواهیم داشت و بدین منظور مسابقه ای با همیاری یک شرکت دانش بنیان ترتیب داده¬ایم تا بتوان ارتباط موثرتری با جوانان گرفته و توأمان گامی بلندتر برای شناخت بیشتر ایشان با مجموعه خود برداریم.

2) هدف شرکت از حضور در این نمایشگاه ها چیست؟

دستاوردهای حضور در نمایشگاه عبارتست از:
  معرفی شرکت و فرصت‌های شغلی موجود در آن به جوانان نخبه و فرهیخته
  جذب  فارغ التحصیلان فرهیخته و برنامه ریزی جهت جذب نخبگانی که در سال های آتی فارغ التحصیل خواهند شد
  کمک به کاهش خروج نخبگان از کشور از طریق ایجاد حس غرور ملی به واسطه آشنایی با توانمندی¬های داخلی در شرکت هایی نظیر شرکت خدمات انفورماتيک
   برقراری ارتباط با سایر شرکت ها به منظور تبادل تجربیات در حوزه استعدادیابی
  همیاری و همکاری با دانشگاه شریف به عنوان یک مرکز علمی مرجع در کشور

3) تا چه میزان این حضور با استقبال دانشجویان مواجه می شود؟

ما با ایجاد فضای مناسب برای جوانان جویای کار و در راستای توسعه سرمایه انسانی با دانش و بینش، ضمن ارائه مشاوره به افراد جویای کار؛ بر این باوریم که همانند هشت سال گذشته، امسال نیز با استقبال قابل توجه جوانان و متقاضیان اشتغال رو به رو خواهیم بود.

4) آیا تا کنون از این طریق جذب نیرو هم صورت گرفته است؟

بله؛ محیط نمایشگاه کار فضای خوبی برای رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما فراهم نموده است و خوشبختانه طی چند سال گذشته توانسته ایم بخشی از نیروهای کلیدی خود را از این طریق جذب نماییم.

5) با توجه به حضور چند ساله در این نمایشگاه ها نقاط قوت و ضعف آن چیست؟

از نقاط قوت آن می توان موارد ذیل را برشمرد:
• تسهیل در فرایند جذب و استخدام نیروی کار؛ به واسطه سیستمی شدن ثبت رزومه ها و ارتباط مستقیم کارجو و کارفرما
• برپایی کارگاه های آموزشی
• ايجاد محيط حرفه ای و با کیفیت براي تعامل بیشتر بین کارجو و کارفرما
• ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان
از نقاط ضعف نیز می توان به محدودیت حضور دانشجویان دانشگاه های دیگر (غیر از دانشگاه شریف) و سرعت پایین اینترنت اشاره نمود.

6) آیا در هنگام برگزاری نمایشگاه بخش دعوت به همکاری پرتال هم  فعال خواهد بود؟

بله؛ همزمان با برپايی نمایشگاه، بخشی تحت عنوان "ویژۀ نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف" در پرتال خارجی شرکت (قسمت دعوت به همکاری)، جهت ثبت رزومه افراد تخصیص داده می شود. همزمان از طریق سایت جاب ویژن (www.jobvision.ir) تمامی اعلام نیازهای درج شده در سایت شرکت قابل مشاهده  است و از این طریق نیز کارجویان محترم می توانند نسبت به ارسال رزومه اقدام نمایند.

 

منبع: خدمات انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5