رقبای جدید صدرنشینان صنعت پرداخت در پاییز ۹۷

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در زمینه ابزار پذیرش اینترنتی و شرکت پرداخت الکترونیک سامان در زمینه ابزار پذیرش موبایلی در حال نزدیک شدن به صدر جدول هستند، اما شرکت به پرداخت ملت هنوز در بخش کارتخوان فروشگاهی بی رقیب مانده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،آمارهای ارائه شده توسط شرکت شبکه شاپرک حاکی از آن است که در آبان ماه 97 در بخش تعداد تراکنش ها شرکت به پرداخت ملت  با سهم 54/23 درصدی در زمینه کارتخوان فروشگاهی، آسان پرداخت پرشین با سهم 49/30 درصدی در زمینه ابزار پذیرش اینترنتی و پرداخت نوین آرین با سهم 71/32 درصدی در زمینه ابزار پذیرش موبایلی سکان دار سیستم پرداخت کشور هستند.

در این بین شرکت پرداخت الکترونیک سامان توانسته است با دارا بودن سهم قابل توجه تراکنش ها در هر سه سیستم پرداخت جای خود را باز کند. این شرکت در بخش کارتخوان فروشگاهی سهم 12/17 درصدی، در بخش ابزار پذیرش اینترنتی سهم 23/16 درصدی و در بخش ابزار پذیرش موبایلی سهم 9/28 درصدی را در اختیار دارد.

گرچه در بخش کارتخوان فروشگاهی هنوز رقیب قدرتمندی برای شرکت به پرداخت ملت حس نمی شود و شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم 12/17 درصدی در رتبه دوم قرار دارد، اما در بخش ابزار پذیرش اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان توانسته است در طی 3 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد و با سهم 41/25 درصدی تبدیل به رقیبی نزدیک برای شرکت آسان پرداخت پرشین شود. در بخش ابزار پذیرش موبایلی نیز شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم 9/28 درصدی رقیبی جدی برای شرکت پرداخت نوین آرین در ماه های اخیر محسوب می شود. شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز توانسته است در ماه های اخیر رشد بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

منبع: شرکت شبکه شاپرک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −  76  =