تحقق رویای دیجیتال بدون تغییر امکان پذیر نخواهد بود

مدیرکل ارتباطات همراه اول در حاشیه همایش شهر هوشمند عنوان کرد؛

مدیرکل ارتباطات همراه اول می‌گوید: تحقق رویای دیجیتال بدون تغییر امکان پذیر نخواهد بود و قاعدتا زمانی که ما از تحول دیجیتال در عرصه های مختلف سخن می گوییم باید نگرش و ابزارهای مورد استفاده خود را نیز تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همراه اول با «جیرینگ» پا به عرصه همکاری با فین تکها گذاشت و امروز با درک تغییر و تحولات عرصه فناوری دیجیتال به دنبال توسعه زیرساخت ها و راه اندازی کسب وکارهای جدیدی در کنار اپراتوری است. آرپناهی معتقد است که شاید در گذشته اپراتورهای تلفن همراه فقط در کر بیزینس  و کسب و کار اصلی خود حرکت و فعالیت می کردند اما در استراتژی جدید دو تا لایه جدید کسب و کاری در کنار کسب و کار سنتی اپراتوری تعریف شده است.
 
در همین رابطه «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات همراه اول در حاشیه دومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» گفت: در استراتژی 5 ساله همراه اول که اخیرا نیز از آن رونمایی شد، ماموریت شرکت «تحقق رویای دیجیتال» برای ایرانیان هدف گذاری شده است.
 
وی با بیان اینکه تحقق رویای دیجیتال بدون تغییر امکان پذیر نخواهد بود، گفت: قاعدتا زمانی که ما از تحول دیجیتال در عرصه های مختلف سخن می گوییم باید نگرش و ابزارهای مورد استفاده خود را نیز تغییر دهیم.
 
آرپناهی گفت: موضوعات مربوط به «پرداخت» یکی از زیرساخت های لازم و ضروری برای تحول دیجیتال است.
 
وی تاکید کرد: در سال های گذشته، موضوع پرداخت یکی از مسائل مورد توجه شرکت «همراه اول» بود ولی امروز با توجه به تغییر و تحولاتی که در عرصه فناوری های دیجیتال شاهد آن هستیم، حتما باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
 
مدیرکل ارتباطات همراه اول با بیان اینکه این اپراتور اقداماتی را در زمینه به روز رسانی خدمات پرداخت این شرکت انجام داده است، تاکید کرد: با توجه به ضرورتی که در این عرصه احساس می شود، همچنین پرداخت را به عنوان یک زیرساخت اساسی در حوزه های جدیدی که همراه اول قصد ورود به آنها را دارد، می دانیم اقداماتی را در این باره انجام دادیم که در ماه های آینده پیشتر در این باره اطلاع رسانی می شود.
 
افزودن دو لایه جدید کسب و کاری به کسب و کار سنتی اپراتوری
 
وی افزود: شاید در گذشته اپراتورهای تلفن همراه فقط در کر بیزینس  و کسب و کار اصلی خود حرکت و فعالیت می کردند اما در استراتژی جدید دو تا لایه جدید کسب و کاری در کنار کسب و کار سنتی اپراتوری تعریف شده است.
 
آرپناهی گفت: در واقع لایه نزدیک به کسب و کار اصلی شاید در مصادیقی مثل سرویس های کلاد، موضوعات مربوط به اینترنت اشیا و بسیاری از فعالیت هایی که بخش زیادی از آنها در حوزه بی تو بی تعریف می شود است و لایه دور از کسب و کار اصلی است که ورود همراه اول را به عرصه های متنوعی که در سبک زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود تضمین می کند.
 
وی گفت: اخیرا نیز همراه اول در دو اپلیکیشن جدید حوزه دانش بنیان سرمایه گذاری کرده است که گامی در همین راستا بود، قطعا در چنین مسیری گام برداشتن مستلزم این است که به موضوعات مربوط به پرداخت توجه شود و همراه نیز به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

 

 

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  −    =  35