دانشکده بازرگانی کره جنوبی برنامه Crypto MBA را راه اندازی می کند

دانشکده علوم و فن‌آوری‌های یکپارچه سئول، که اغلب با عنوان Assist شناخته می‌شود، در روز جمعه اعلام کرد که در حال حاضر برنامه کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی (MBA) را برای فن‌آوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یک دانشکده تجاری بزرگ در کره‌جنوبی هم اکنون در حال ارائه مدرک کارشناسی‌ارشد در زمینه ارزهای دیجیتال است. مدیریت اجرایی رمزنگاری یک برنامه یک و نیم ساله است که موضوعاتی مانند بیت کوین، اتریوم، قراردادهای هوشمند، بودجه‌های رمزنگاری، برنامه‌ریزی Dapp، نظریه بازی و چگونگی نوشتن گزارش های قانع‌کننده را پوشش می‌دهد.

در همین حال، دولت در حال تلاش برای پی‌گیری قوانین رمزنگاری است.

 
مدیریت اجرایی رمزنگاری

دانشکده علوم و فن‌آوری‌های یکپارچه سئول، که اغلب با عنوان Assist شناخته می‌شود، در روز جمعه اعلام کرد که در حال حاضر برنامه کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی (MBA) را برای فن‌آوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه می‌کند.

این دانشکده توضیح داد که این دوره جدید یک برنامه کارشناسی‌ارشد در زمینه بلاکچین، اقتصاد رمزنگاری و دوره‌های اقتصادی توکن از لحاظ فنی، اقتصاد رمزنگاری و استراتژیک تجاری است.

این دانشکده افزود که اولین دوره مدیریت اجرایی رمزنگاری برای یک دانشکده تکمیلی تجاری را راه‌اندازی کرده‌است.

ماموریت این دانشکده تجاری از برنامه مدیریت اجرایی بخش رمزنگاری، اصلاح فقدان تحقیقات آکادمیک و آموزش سیستماتیک موجود در این صنعت علی‌رغم سطح بالایی از علاقه اجتماعی به فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

این دانشکده حرفه ای تجاری از سال ۲۰۰۴ مدرک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در مدیریت بازرگانی ارائه کرده‌است.

وبسایت این دانشکده ادعا می‌کند که این دانشکده به عنوان یک دانشکده درجه ۱ برای مدیریت بازرگانی ارزیابی شده‌است، با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگی از قبیل LG Electronics، شرکت KT، شرکت Doosan Infracore و شرکت نیروی برق کره جنوبی به طور مداوم از دوره‌های آن استفاده می‌کنند.

مقررات و برنامه آموزشی رمزنگاری

براساس اعلام روز جمعه، برنامه آموزشی شامل بیت کوین، اتریوم، قرارداد هوشمند، رمزشناسی، EOS، یادگیری عمقی و مکانیسم‌های دینامیکی سیستم است.

برنامه‌درسی اقتصاد رمزنگاری شامل مطالعات ارز دیجیتال، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصاد رفتاری و تئوری های مالی ارزها، نظریه بازی‌ها و طراحی مکانیسم است.

علاوه بر این، دانشجویان در مورد مکانیسم‌های مدیریت، آمار استراتژیک، حسابداری مالی دیجیتالی، استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، بودجه های رمزنگاری، برنامه‌ریزی Dapp و تدوین استراتژی برای گزارش های قانع‌کننده خواهند آموخت.

دولت کره‌جنوبی در حال حاضر به دنبال اجرای سیستم نام واقعی در ماه ژانویه، در حال کار بر روی اقدامات نظارتی بیشتر برای بخش رمزنگاری است. عرضه اولیه سکه (ICO) از سپتامبر سال گذشته در داخل این کشور ممنوع شده‌است.

با این حال، تعدادی از قانونگذاران چندین لایحه را برای تنظیم آن‌ها معرفی کرده‌اند. اخیرا ً طی خبر اعلام شده، یک استارتاپ fintech شکایتی را با دادگاه قانون اساسی این کشور تنظیم کرده‌است که مدعی شده‌ ممنوعیت ICO دولت مغایر با قانون اساسی است.

کلاس های رمزنگاری در حال افزایش هستند

در حالی که Assist یک مدرک MBA واقعی در رمزنگاری ارائه می دهد، تعداد رو به افزایشی از دانشکده های تجاری در سراسر جهان کلاس‌های رمزنگاری را به مجموعه خود اضافه می کنند، از جمله دانشکده تحصیلات تکمیلی Stanford، دانشکده Wharton دانشگاه Pennsylvania و دانشکده تجارت Mcdonough دانشگاه Georgetown.

Cnbc پیش از این گزارش داده بود که این دانشکده های عالی در حال گسترش کلاس‌های خود در زمینه پول دیجیتال و بلاکچین هستند و می‌کوشند تا تقاضای دانشجویان و کارفرمایان آینده خود را حفظ کنند.

دانشکده تجاری استنفورد، که در سال جاری توسط فایننشال تایمز رتبه یک جهانی را کسب کرد، یک دوره به نام فن‌آوری‌های ارزهای دیجیتال و بلاک چین را اضافه کرد.

وب سایت دانشکده توضیح می‌دهد که این دوره دربرگیرنده تمامی جنبه‌های ارزهای دیجیتال از جمله اجماع توزیع‌شده، بلاکچین ها، قراردادها و برنامه‌های هوشمند است. ما به طور مفصل در مورد بیتکوین و اتریوم به عنوان مطالعات موردی تمرکز خواهیم کرد.

Wharton، که رتبه یک از مجله فوربس را کسب کرده بود، کلاسی را در پاییز اضافه کرد بلاک چین، ارزهای دیجیتال و تکنولوژی DLT نامیده می‌شد، در حالی که Georgetown یک پیشنهاد انتخابی ارائه می‌دهد که موضوعاتی مانند تاریخ و تکامل fintech، تکنولوژی بلاک چین و کاربردهای آن‌ها را آموزش می‌دهد.

نظر شما در مورد برنامه مدیریت اجرایی رمزنگاری چیست؟ نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

 

منبع : bitcoin.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  1  =