در یک نظرسنجی ۴۰ درصد چینی ها گفتند که در رمزنگاری سرمایه‌گذاری می‌کنند

در روز ۲۶ دسامبر، در یک نظرسنجی در کشور چین از ۴۲۰۰ نفر، ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان ابراز کردند که مایل به سرمایه‌گذاری در بخش رمزنگاری در آینده هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، منبع خبری PANews که توییتر آن را یک منبع خبری برای به اشتراک گذاری اخبار فناوری بلاک چین در سراسر آسیا توصیف می‌کند، این نظرسنجی را انجام داد.

طبق پاسخ‌های جمع‌آوری‌شده در طی این نظرسنجی مربوط به رمزنگاری، حدود نیمی از پاسخ دهندگان از عبارات “ارزهای دیجیتال، پول دیجیتال و بیت کوین” آگاه بودند.

از سوی دیگر، ۶۳ درصد پاسخ دهندگان معتقدند که هیچ ضرورتی برای رمزنگاری به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت وجود ندارد. همچنین تنها ۲۲.۲ درصد از افراد مورد بررسی از مفهوم توکن های مبتنی بر بلاکچین آگاه بودند.

دولت چین اخیرا آخرین رتبه بندی خود از ارزهای دیجیتال را منتشر کرده‌است که بیت کوین در رده ۱۸ و EOS در رده اول رتبه بندی قرار دارد.

جایگاه دوم توسط سومین ارز دیجیتال از نظر حجم مبادله در بازار یعنی اتریوم (ETH) نگهداری می شود.

همانطور که در اواسط نوامبر گزارش داده شد، در یک نظرسنجی از توییتر که توسط عضو کنگره ایالات‌متحده آمریکا، Ron Paul، انجام شد – که ۹۴٫۸۹۴ رای داده شد – به نفع بیت کوین بیش از هر نوع پول سنتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت رای داده شد.

همچنین یک نظرسنجی جدید که توسط انجمن فدرال آلمان در فن‌آوری اطلاعات، مخابرات و رسانه جدید (Bitkom) انجام شد، نشان داد که بیش از یک سوم از کسب و کارهای بزرگ آلمانی، بلاک چین را بعنوان یک انقلاب در اینترنت در نظر می‌گیرند.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =