مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد و طی این جلسه، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیأت مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این جلسه، دکتر محمد مظاهری مدیرعامل شرکت به‌عنوان نماینده هیأت‌مدیره، گزارشی از عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ارائه داد.

مظاهری با بیان این که سال گذشته سالی پرچالش و پیچیده از نظر محیط کسب‌وکار و اقتصاد کلان بوده است، گفت: «بحران ارزی و شروع مجدد تحریم‌های بین‌المللی سرمنشاء بروز چالش‌های مهمی برای شرکت‌های مختلف در کشور شد. به یاری خدا و به سبب تصمیم‌های کلیدی که در سال‌های گذشته اخذ کرده بودیم، توانستیم این سال را با نتایج درخشان و قابل توجه به اتمام برسانیم.»

مدیرعامل توسن‌تکنو افزود: «از دو سال پیش بر اساس پیش‌بینی‌ای که از آینده بازار داشتیم به سمت راه‌اندازی کارخانه و خط تولید دستگاه‌های بانکی و پرداخت حرکت کردیم. در اولین مرحله با مذاکره منسجم و حرفه‌ای توانستیم اعتماد و همراهی شرکای تجاری را جلب کرده و شراکتی پایدار را برای تولید تحت لیسانس ایجاد کنیم. به دنبال آن زنجیره‌ای به‌هم‌پیوسته از عملیات در حوزه‌های مختلف بازرگانی، ساخت و تجهیز خط تولید، شناسایی و انتخاب پیمانکار داخلی و تجهیز نیروی انسانی را به شکلی منظم و منسجم مدیریت کردیم تا در نهایت موفق شدیم در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷، خط تولید دستگاه‌های POS و ATMR را در فضایی ۸۰۰۰ متری در شهرک صنعتی کاسپین راه‌ا‌ندازی کنیم.»

 

منبع: توسن تکنو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  −    =  33