در سال ۹۲عایدی هر سهم بیمه دانا هفت برابر شد

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در هجدهمین روز تیرماه سال‌جاری گفت: جمع دارایی‌های بیمه دانا هم‌اکنون یک‌هزار و 200 میلیارد تومان است که با بازگشت 392 هزار مترمربع زمین‌های علی‌آباد لویزان رشد‌ قابل‌قبولی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بیژن صادق روز گذشته در نشستی با اصحاب رسانه حق بیمه تولید شده بیمه دانا در سال 92 را معادل یک‌هزار و 80 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به سال 91 بیش از 40 درصد رشد دارد.
وی نسبت خسارت شرکت بیمه دانا را در سال گذشته 60 درصد ذکر کرد و گفت: سود پیش‌بینی‌شده هر سهم نیز برای این سال مالی 285 ریال بوده که نسبت به سال 91، حدود هفت برابر شده است.
مدیرعامل بیمه دانا، رشد حق بیمه تولیدی این شرکت را در سال 93 حدود 18 درصد پیش‌بینی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که خسارت‌های شرکت نیز 35 درصد رشد داشته باشد و سود عملیاتی شرکت 47 درصد و سود خالص آن 39 درصد افزایش یابد.
وی درعین‌حال به افزایش مطالبات بیمه دانا در سال گذشته نسبت به سال 91 اشاره کرد و یادآور شد: این افزایش ناشی از وضعیت مالی بیمه‌گذاران و شرکت‌های طرف قرارداد است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته پیش‌بینی می‌شود که این مطالبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حیطه وصول درآید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −    =  16