جلوی تخلفات شرکت‌های بیمه‌ را می گیریم

رئیس کل بیمه مرکزی ایران بر نظارت جدی بیمه مرکزی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خبرداد و با بیان اینکه با این کار جلوی بسیاری از تخلفات بیمه گرفته می‌شود، گفت: هیچ کشوری حق تحریم صنعت بیمه را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سیدمحمد کریمی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه تمام ریسک های صنعت بیمه در داخل کشور پوشش داده می شود، گفت: صنعت بیمه با توجه به تحرم های که بر علیه این صنعت از سوی کشورهای غربی بر علیه کشورمان صورت گرفته است، کنسرسیومی را برای پوشش های بیمه ای تشکیل داده است. 

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ کشوری حق ندارد، شرکت های بیمه را تحریم کند، افزود: برخی از نفت کش ها و کشتی های سایر کشورها در زمانی که وارد آبهای ایران می شوند در بخش بیمه با محدودیت های مواجه می شوند، بر این اساس اعلام کرده این که صنعت بیمه آنها را تحت پوشش قرار می دهد.

رئیس شورای عالی صنعت بیمه کشور همچنین در مورد افزایش شرکت های بیمه در داخل کشور گفت: افزایش شرکت های بیمه به تعداد 30 شرکت در آینده در دستور کار قرار دارد، در عین حال واحدهای شبکه فروش هم افزایش می یابد و بر اساس برنامه ریزی ها تعداد آنها به بیش از 30 هزار واحد می رسد.

وی تعداد شرکت های فعال بیمه کشور در سال گذشته را 25 شرکت بیمه و بیمه اتکایی اعلام کرد و افزود: این در حالی است که 48 گروه متقاضی تاسیس شرکت بیمه هستند و 5 گروه در مراحل دریافت مجوز و تاسیس شرکت قرار دارند. 

به گفته کریمی، بخش نظارتی صنعت بیمه به صورت جدی کار خود را انجام می دهد، نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه یک امر لازم و ضروری است که هر چه بیشتر و با دقت انجام شود، به رشد و توسعه صنعت بیمه کمک می کند. با افزایش شرکت های بیمه و شبکه فروش کار نظارت هم بیشتر می شودو در عین حال جلوی بسیاری از تخلفات گرفته می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =