فراخوان پژوهشکده بیمه برای ایجاد بانک اطلاعات مدرسان صنعت بیمه

پژوهشکده بیمه با هدف شناسایی، جذب و توانمندسازی مدرسان فعال در حوزه بیمه، در فراخوانی از مدرسان این حوزه دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا  این پژوهشکده برای ایجاد بانک اطلاعات مدرسان صنعت بیمه طرح « ایجاد بانک اطلاعات مدرسان صنعت بیمه» را در دستور کار خود قرار داده است.

در فراخوان پژوهشکده آمده است: چنانچه فرآیند ارتقای دانش محور را متأثر از سه عنصر کلیدی محتوای دانش، نیروی انسانی متقاضی دانش‌ و کارشناسان دانش محور بدانیم، بی شک اساتید این حوزه نقش بی بدیلی در راستای تحقق این هدف به عهده خواهند داشت و تعلیم و تربیت حرفه‌ای بدون بهره‌مندی ازاین مدرسان شایسته، موضوعی چالش برانگیز خواهد بود.

در ادامه این فراخوان آمده است: به همین دلیل پژوهشکده بیمه درصدد است با اجرای طرح یاد شده رسالت و مأموریت خود را در این حوزه با عنایت به مصوبات هیات امنای پژوهشکده بیمه جامعه عمل بپوشاند. به همین منظور برای تحقق اهداف مذکور در اولین قدم از همه مدرسان و همچنین علاقه مندان فعالیت در حوزه آموزش این صنعت دعوت می‌شود با تکمیل فرم پیوست حداکثر تا تاریخ هشتم تیرماه 1390 آنرا به آدرس amoozesh@irc.ac.ir ارسال کنند.

پژوهشکده بیمه در فراخوان خود خاطر نشان کرده است که « در این طرح بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای مدرسان حائز شرایط پیش‌بینی شده که از آن جمله صدور کارت ویژه مدرسان صنعت بیمه و شرکت در دوره‌های بین المللی است».

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  89