عرضه کارت اعتباری دیجیتال تا سقف ۵میلیون تومان در ازای توثیق سهام عدالت

حسین زاده خبر داد:

مدیرعامل بانک ملی از آغاز عرضه کارت اعتباری دیجیتالی این بانک با توثیق سهام عدالت در عید غدیر خم خبر داد و گفت: دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی می‌توانند تا سقف 5 میلیون تومان در ازای توثیق سهام خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از 4 هزار فروشگاه زنجیره‌ای خرید کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست خبری طرح نشان اعتباری که امروز با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، علی موسوی زاده معاون اعتباری و بانکداری شرکتی، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سعید ستاری رییس اداره کل مدیرت و فروش اموال تملیکی و مازاد، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و فردوس باقری مدیرعامل سککوک برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: رسانه رکن چهارم جامعه و چشم جوامع هستند و ما این زحمات را قدر می دانیم و یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه را گرامی می داریم.

وی با اشاره بر تحول دیجیتال صورت گرفته در بانک ملی ایران طی یکی دو سال اخیر افزود: با توجه به بالا بودن تعداد محصولات نوین بانک ملی ایران، هر ساله نمایشگاهی با عنوان رویداد ملی شو برگزار می شود که در ملی شو سال گذشته، نشان پرداخت برای نخستین بار مطرح شد.

حسین زاده با بیان اینکه فضای همکاری با این بانک برای استارت آپ ها، دانش بنیان ها و فین تک ها باز است، اظهار کرد: ما از جوانان خوش فکر کشور استقبال می کنیم. کما اینکه تیم پیام رسان بله از تعدادی از جوانان دانشگاهی شکل گرفت و بانک از آن حمایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های ما در بانک ملی ایران به ویژه از زمان حضور دکتر دژپسند در مجموعه وزارت اقتصاد نخست دیجیتالی کردن محصولات و سپس انجام امور مردم بدون نیاز به حضور در شعبه بوده است، ابراز کرد: پروسه انجام گواهی امضا، احراز هویت، اعتبارسنجی مشتریان و… بسیار زمان بر بوده اما با رونمایی اخیر محصول نشان پرداخت، این امور به صورت دیجیتالی انجام می شود.

خرید از 4 هزار فروشگاه زنجیره ای با کارت اعتباری دیجیتالی

وی درباره کارت اعتباری دیجیتالی بانک نیز گفت: دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می توانند تا سقف 5 میلیون تومان در ازای توثیق سهام خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از 4 هزار فروشگاه زنجیره ای خرید کنند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می خورد و می تواند علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، رونق تولید ملی را نیز به همراه داشته باشد، ادامه داد: مهلت زمان تسویه نیز یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، نه تنها سودی تعلق نمی گیرد بلکه دارندگان کارت از پاداش خوش حسابی نیز بهره مند خواهند شد.

کارت هدیه دیجیتالی در راه است

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از عرضه کارت هدیه دیجیتالی تا چند روز آینده خبر داد و گفت: هزینه تولید هر کارت برای بانک چیزی در حدود 2 یورو است که با کارت هدیه دیجیتالی دیگر نیازی به کارت فیزیکی نخواهد بود.

چشم انداز بانک ملی ایران برای بانکداری بدون شعبه

وی با تاکید بر اینکه سالانه 200 شعبه این بانک ادغام و یا جمع آوری می شوند، گفت: در کنار آن تعداد تراکنش های روزانه ما به 70 میلیون تراکنش رسیده است. ما اعتقاد داریم که بیشتر سرویس های بانکی باید به صورت غیرحضوری ارایه شوند بنابراین در کنار توسعه خدمات بانکداری دیجیتال، واحد ملی پلاس نیز طراحی شده است که سرویس ها و خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و بدون کارمند ارایه می شوند.

اعطای 97 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی

حسین زاده افزود: بانک ملی ایران برای تامین مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته و ابتدای امسال معادل 97 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است. همچنین، نزدیک 40 هزار میلیارد ریال هم برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که نقش مهمی در سطح اشتغالزایی دارند، پرداخت تسهیلات انجام داده‌ایم.

پرداخت 113 هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: از ۲۳ میلیون خانوار مشمول دریافت وام کرونا، پرداخت وام ۶ میلیون خانوار متعلق به بانک ملی ایران بوده که طی یک ساعت وام این افراد بدون حضور در شعبه و به صورت دیجیتالی پرداخت شد. علاوه براین، معادل 113هزار میلیارد ریال تسهیلات هم با نرخ ۱۲ درصد به کسب‌وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در حال پرداخت است.

بانک ملی ایران پیشتاز پرداخت تسهیلات ازدواج در نظام بانکی

وی ادامه داد: بیش از 70 درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظام بانکی توسط بانک ملی ایران پرداخت می شود و در سال 98 و ابتدای 99 معادل 210 هزار میلیارد ریال از این تسهیلات به زوج های جوان تعلق گرفته است.

فروش اموال و املاک مازاد بانک در اولویت

وی درباره فروش اموال و املاک مازاد بانک نیز بیان کرد: از زمان ابلاغ قانون برای واگذاری اموال مازاد بانک ها، بیش از 108 هزار میلیارد ریال از اموال و املاک مازاد بانک و سهام شرکت های زیرمجموعه به فروش رسیده است. سهام گروه توسعه ملی نیز به عنوان بزرگترین واحد این بانک به صورت یکجا در بورس عرضه شد که به علت حجم بالای نقدینگی مورد نیاز به فروش نرسید اما از فردا با شرایط بهتر دوباره برای واگذاری در بورس اقدام خواهیم کرد.

بهره مندی از محصولات نوین بانک ملی ایران بر روی تمامی اپلیکیشن ها در آینده ای نزدیک

همچنین مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک نیز با تاکید بر اینکه ابلاغ سند تحول دیجیتال از سوی وزارت اقتصاد مسئولیت خطیری را بر دوش بانک ملی ایران برای ارایه خدمت بهینه در بستر دیجیتال قرار داد، گفت: امروز بانک ملی ایران در راستای دیجیتالی کردن اسناد و اوراق بهادار در میان سایر بانک ها پیشتاز است.

وی با بیان اینکه حذف شعبه در بانک ملی ایران به جهت خدمات این بانک به دولت کار چندان آسانی نیست، افزود: با توسعه ابزارها و دیجیتای کردن خدمات، آرام آرام به سمت حذف شعب پیش می رویم و امیدواریم بتوانیم در رویداد ملی شو امسال حدود 100 خدمت بانکی را در محصول نشان پرداخت عرضه کنیم.

خاتونی اضافه کرد: محصول نشان بانک اکنون بر روی آپ قابل دسترس است و‌‌‌ ما این خدمت را بر روی بام، ایوا، بله و اپلیکیشن 60 نیز می آوریم . در آینده نزدیک هم سه محصول نشان بانک، نشان پرداخت و کیف پول بر روی همه اپلیکیشن ها قرار خواهند گرفت.

 

روابط عمومی بانک ملی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  12