تخصیص یارانه کالاهای اساسی تا پایان شهریور

ایبنا – معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری گفت: 4 هزارو 200 میلیارد تومان یارانه کالاهای اساسی که اساس آن یارانه خرید تضمینی گندم است، در 6 ماهه اول سال در اختیار وزارت بازرگانی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رحیم ممبینی در گفتگو با مهر مجموع یارانه های قابل پرداخت بر اساس بودجه سال 88 را حدود 7 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این یارانه ها شامل یارانه دارو، نهاده های کشاورزی، خریدهای تضمینی، تنظیم بازار، یارانه مربوط به مراکز شبانه روزی و سایر یارانه ها است.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری افزود: از رقم 7 هزار میلیارد تومان فوق حدود 4 هزار و 200 میلیارد تومان یارانه کالاهای اساسی است که توسط وزارت بازرگانی اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه مصوبه دولت در این خصوص ناظر به این مبلغ است، افزود: یارانه خرید تضمینی گندم نیز جزو همین یارانه کالاهای اساسی است که هم اکنون نیز در شرف انجام است.

ممبینی تاکید کرد: مبلغ تعیین شده 4 هزارو 200 میلیارد تومان توسط قانونگذار را در 6 ماهه اول امسال برابر مقررات در اختیار وزارت بازرگانی قرار می دهیم.

وی افزود: این رقم برای یارانه کالاهای اساسی که اساس آن خرید تضمینی گندم است، در وجه وزارت بازرگانی در تاریخ تعیین شده قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  50