تولید نفت آمریکا کاهش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود مجموع تولید نفت شیل این شرکت در ماه اکتبر روزانه 80 هزار بشکه کاهش پیدا کند و به پنج میلیون و 210 هزار بشکه در روز برسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ایسنا به نقل از رویترز، تولید نفت شیل آمریکا در ماه سپتامبر روزانه پنج میلیون و 290 هزار بشکه بوده است.
آمارها نشان می‌دهد این کاهش تولید در ماه اکتبر که برای اولین‌بار در پنج ماه گذشته اتفاق افتاده بیشتر از کاهش ماه قبل نخواهد بود و کمی کمتر از کاهش روزانه 80 هزار و 200 بشکه‌ای تولید نفت شیل آمریکا در ماه سپتامبر است.
گزارش ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا از فعالیت حفاری نفت در این کشور نشان می‌دهد که تولید در میدان ایگل‌فورد انتظار می‌رود برای هفتمین ماه متوالی به میزان 62 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به یک میلیون و 420 هزار بشکه در روز برسد.
همچنین انتظار می‌رود تولید نفت در منطقه باکن در داکوتای شمالی روزانه 21 هزار بشکه کاهش یافته و در ماه اکتبر به یک میلیون و 180 هزار بشکه در روز تنزل کند.
در حوضه نفتی پرمیان واقع در غرب تگزاس و نیومکزیکو پیش‌بینی می‌شود تولید نفت روزانه 23 هزار بشکه افزایش یافته و به دو میلیون و 20 هزار بشکه در روز برسد که نهمین ماه افزایش متوالی تولید در این حوضه است.
کاهش مجموع تولید نفت شیل آمریکا در شرایطی است که دخل‌های حفاری نفت در این کشور بهره‌وری بیشتری یافته‌اند. انتظار می‌رود تولید جدید در چاه‌های نفتی به ازای هر دکل در میدان باکن با روزانه دو بشکه افزایش به 694 بشکه در روز در حوضه پرمیان با روزانه پنج بشکه افزایش به 370 بشکه در روز و در ایگل‌فورد با روزانه سه بشکه افزایش به 795 بشکه در روز برسد.
تولید گاز طبیعی در میادین شیل انتظار می‌رود در ماه اکتبر نسبت به سپتامبر روزانه 280 میلیون فوت مکعب کاهش یافته و به 44 میلیارد و 800 میلیون فوت مکعب در روز برسد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا کاهش روزانه 117 میلیون فوت مکعب در ایگل‌فورد، 82 میلیون فوت مکعب در پنسیلوانیا و وجینیای غربی و کاهش روزانه 50 میلیون فوت مکعب در کلورادو را پیش‌بینی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1