مسابقات نهایی قرآن کارکنان موسسه کوثر برگزار می شود

محمد حسن عباسی فر مشاور مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر و رییس ستاد برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: این مسابقات روز های جمعه و شنبه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وی تصریح کرد: همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن در مدیریت شعب استان ها برگزار و همکاران موسسه کوثر حضور فعالی در این محافل دارند.

عباسی فر ادامه داد: با توجه به این که در ۵ سال گذشته این محافل معنوی با استقبال خوب همکاران برگزار شده بود دکتر رضایی مدیرعامل موسسه از برگزاری مسابقات قرآن بین همکاران استقبال کرد.

وی بیان داشت: در این راستا مسابقات استانی قرائت قرآن با حضور ۸۰ نفر برگزار و درنهایت ۳۰ نفر از برگزیدگان به دور نهایی راه یافتند.

عباسی فر افزود: این ۳۰ نفر که از همکاران مدیریت شعب استان ها و اداره مرکزی تهران هستند در مدت دور روز در مشهد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت برگزیدگان نهایی در رشته قرائت قرآن مشخص شوند.

وی افزود: در پایان این مسابقات که عصر شنبه و همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین استانی و شخصیت های قرآنی برگزار خواهد شد جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
اخبار بانک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  9