مسابقات نهایی قرآن کارکنان موسسه کوثر برگزار می شود

محمد حسن عباسی فر مشاور مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر و رییس ستاد برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: این مسابقات روز های جمعه و شنبه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وی تصریح کرد: همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن در مدیریت شعب استان ها برگزار و همکاران موسسه کوثر حضور فعالی در این محافل دارند.

عباسی فر ادامه داد: با توجه به این که در ۵ سال گذشته این محافل معنوی با استقبال خوب همکاران برگزار شده بود دکتر رضایی مدیرعامل موسسه از برگزاری مسابقات قرآن بین همکاران استقبال کرد.

وی بیان داشت: در این راستا مسابقات استانی قرائت قرآن با حضور ۸۰ نفر برگزار و درنهایت ۳۰ نفر از برگزیدگان به دور نهایی راه یافتند.

عباسی فر افزود: این ۳۰ نفر که از همکاران مدیریت شعب استان ها و اداره مرکزی تهران هستند در مدت دور روز در مشهد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت برگزیدگان نهایی در رشته قرائت قرآن مشخص شوند.

وی افزود: در پایان این مسابقات که عصر شنبه و همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین استانی و شخصیت های قرآنی برگزار خواهد شد جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
اخبار بانک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  +    =  40