برگزاری اولین جلسه معرفی سامانه کارت اعتباری پرداخت‌نوین

اولین جلسه معرفی سامانه کارت اعتباری با حضور همکاران بانک اقتصادنوین در شرکت پرداخت‌نوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت نوین؛ اولین جلسه معرفی محصول سامانه کارت اعتباری پرداخت نوین روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت‌ماه)  با حضور همکاران بانک برگزار شد.

در‌این جلسه به معرفی کارت اعتباری پرداخت نوین، ‌‌ویژگی و قابلیت‌های آن اشاره  و در انتهای به سوالات همکاران بانک در‌ این خصوص پاسخ داده شد.

پیش از این روشناس، عضو هیئت مدیره پرداخت نوین از رونمایی کارت اعتباری در سال جاری خبرداده و تاکید کرد که شرکت پرداخت‌نوین به عنوان بازوی توسعه کارت اعتباری بانک اقتصاد نوین تعیین شده است و  به همین منظور کارت اعتباری را به عنوان بخشی از سبد محصول توسعه کسب‌وکار بانک و شرکت پرداخت نوین رونمایی خواهد نمود.

کارت اعتباری شرکت پرداخت نوین یکی از خدمات نوین مبتنی بر کارت است، که متقاضی با داشتن آن می‌تواند به پشتوانه اعتبار خود نزد بانک، هزینه خرید‌های امروز خود را در آینده پرداخت نمایند.

کارت اعتباری با هدف افزایش قدرت خرید مشتریان عرضه می شود. این کارت برخلاف سایر کارت‌های بانکی، ابزار برداشت یا استفاده از موجودی یک سپرده نیست، بلکه ابزاری برای استفاده از اعتباری مشخص، در دوره‌ای معین است که بانک برای مشتری در نظر گرفته است.

دارنده این کارت می تواند با استفاده از آن از تمام فروشگاه‌ها و مراکز دارای پایانه فروش و بسیاری وب سایت‌های دارای فروشگاه‌های اینترنتی ،نسبت به خرید کالا و دریافت خدمات اقدام نماید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

83  −  78  =