معاملات فارکس چیست؟

اینترنت طیف گسترده ای از فرصت های درآمدزایی را ارائه می دهد. معاملات فارکس حدود ده ها سال است در دنیا رواج دارد. با نرم افزار تخصصی و کمک یک کارگزار ، هر کس می تواند با گردش مالی روزانه به 5 هزار میلیارد دلار به بازار ارز عظیم دسترسی پیدا کند. در اینجا مبانی کسب سود از تغییر نرخ ارز آورده شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، کشورهای مختلف ارزهای متفاوتی دارند و ممکن است اینها برای سود خریداری و فروخته شوند. از این نظر ، بازار هیچ تفاوتی با سهام برای سهامداران ندارد. ارزش ارز هیچگاه ثابت نیست و ممکن است مبادله به موقع سود واقعی را به معامله گر برساند. افراد در کنار موسسات بزرگی مانند بانکهای بزرگ عمل می کنند. برای پیوستن به صفوف معامله گران خرده فروشی ، به دانش ، نرم افزار و کمک نیاز دارید.

واسطه ای مانند Forextime  با ثبت حساب های معامله گر ، امکان دسترسی به بازار جهانی گسترده را فراهم می کند. گذشته از تهیه مشتری با ابزارهای نرم افزاری و مواد آموزشی ، پشتیبانی و راهنمایی از طرفداران مالی را تضمین می کند. MetaTrader 4 و 5 یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تجاری در دنیا میباشند.


 
عوامل بازی

ارزش ارزها تحت تأثیر عوامل مقیاس خرد و کلان اقتصادی قرار دارند. به عنوان مثال ، ارزهای کشورهای صادرکننده نفت ، مانند روسیه ، معمولاً پس از افت شدید قیمت نفت ، سقوط می کنند. آنها همچنین ممکن است تحت تأثیر سیاست های پولی داخلی ، درگیری های ژئوپلیتیکی ، جنگ ها و تغییرات دیگر قرار گیرند.
سیستم عامل های معاملاتی با کمک های گرافیکی متعدد ارائه می شوند. اینها به شما در درک روندها و مهارت های خود کمک می کند. در اینجا جنبه های کلیدی وجود دارد که همه افراد تازه کار باید درک کنند.

جفت ارز

کلیه معاملات بصورت جفت محور است. یکی از محبوب ترین ترکیب ها EUR / USD است. در این مثال ، یورو واحد پول پایه است ، در حالی که دلار آمریکا واحد نرخ ارز است. این شاخص نشان می دهد که یورو چند دلار آمریکا ارزش دارد. به عنوان مثال ، 1.05 یعنی یک یورو را می توان با قیمت 1 سنت 5 سنت خریداری کرد.

در مقابل پیشنهاد

این دو قیمتی است که یک تاجر به آن نگاه می کند. وقتی ارز خریداری می شود ، قیمت "ask" آن اعمال می شود. در شرایط مخالف ، سود یا ضرر معامله گر با قیمت "پیشنهاد" تعیین می شود. سابق (به عنوان مثال ، 1.0966) همیشه بالاتر است ، البته کمی از دومی (به عنوان مثال ، 1.0958).

پخش و پیپ

تفاوت بین مقادیر "بپرسید" و "پیشنهاد" به عنوان "گسترش" شناخته می شود. از آنجا که هر 0.0001 به آن "pip" گفته می شود ، باید از 0004/0 "چهار پیپ" خوانده شود.

موقعیت های طولانی و کوتاه

وقتی یک معامله گر ارز خاصی را خریداری می کند و پس از افزایش ارزش آن را می فروشد ، به عنوان "موقعیت طولانی" شناخته می شود. در سناریوی متضاد ، ابتدا ارز براساس انتظار کاهش ارزش ، فروخته می شود و بیشتر آن بعداً قابل خریداری است.

نحوه انتخاب کارگزار

معاملات فارکس بدون واسطه غیرممکن است. تعداد خدمات تبلیغی کارگزاران بصورت آنلاین چشمگیر است. از آنجا که برخی از این شرکت ها برای کلاهبرداری تاسیس شده اند ، شما باید بسیار مراقب باشید .

مقداری تحقیق کن. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده برای انجام عملیات در منطقه شما به طور رسمی ثبت شده و دارای مجوز است. همچنین مهم است که از طریق بازخورد واقعی کاربران در وب سایت های اختصاصی قابل اعتماد جستجو کنید.

نکاتی درباره Newbies

مطالب آموزشی در مورد معاملات فارکس فراوان است. مقالات و آموزشهای بی شماری وجود دارد که استراتژی های اثبات شده را توضیح می دهد. کارگزار شما همچنین باید محتوای کافی برای راهنمایی شما در تجارت را تهیه کند و در اختیار شما قرار دهد.

یکی از گزینه های مفید تجارت کپی است. اگر هیچ وقت برای تجزیه و تحلیل روندها ندارید یا ترس از اشتباه دارید ، کار را به متخصصان واگذار کنید. بخش مشخصی از وجوه شما با حساب یک متخصص مرتبط می شود. در مرحله بعد ، تمام معامله هایی که نتیجه می گیرند کپی می شوند که گویی خودتان هم همین اقدامات را انجام داده اید.

دلالان مختلف شرایط مختلفی را برای این طرح ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر به مدیر 1000 دلار اعتماد دارید و آنها 500 دلار سود کسب می کنند ، می توانید سهم شیر از آن (450 دلار ) به شما برود ، در حالی که مابقی تشکیل این کمیسیون (50 دلار ) است.

توجه به این نکته ضروری است که تجارت ارز خطرات خاصی را به همراه دارد. کاربران با تجربه کمی ابتدا باید طناب معاملات را در حالت نمایشی بیاموزند. برخلاف حساب های زنده ، معاملات آزمایشی فقط برای اهداف آموزشی انجام می شود. هیچ پول واقعی و بنابراین ریسکهای مالی درگیر نیست

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  −    =  71