پرداخت بیش از ۳۵هزار فقره تسهیلات یک میلیون تومانی به یارانه بگیران در صف

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: با پیگیری های بعمل آمده و با همکاری بانک های عامل مشکلات مربوط 35 هزار و 601 فقره از تسهیلات مزبور تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1399 رفع و تسهیلات ده میلیون ریالی به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، از تعداد 41 هزار فقره تسهیلات قابل پرداخت به سرپرستان خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها که به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کدملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها امکان پرداخت آن از سوی بانک های عامل میسر نشده است، با پیگیری های بعمل آمده و با همکاری بانک های عامل مشکلات مربوط 35 هزار و 601 فقره از تسهیلات مزبور تا تاریخ  15 اردیبهشت ماه 1399 رفع و تسهیلات ده میلیون ریالی به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

بانک مرکزی تأکید کرده در تلاش است تا ایرادات مربوطه در خصوص اعطای مابقی تسهیلات مزبور به تعداد 5هزار و 399 را  نیز با هماهنگی سازمان هدفمندسازی یارانه رفع و به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

گفتنی است تا کنون با همکاری مجموعه نظام بانکی  به 19 میلیون و 360 هزار و 648 سرپرست خانوار یارانه بگیر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −    =  29