تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی تعمیر مسکن مهر/ ساخت واحد ها اما همچنان ناتمام!

در شرایطی که طرح مسکن مهر هنوز پس از گذشت ۱۳ سال به اتمام نرسیده، وام ۴۰ میلیون تومانی برای تعمیر برخی واحدها به تصویب رسید. این مسئله نشان می دهد که برخی واحدهای اولیه به شرایط فرسودگی رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اختصاص وام برای تعمیرات مسکن مهر در حالی انجام شده که از حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد تعریف شده توسط دولت قبل که قرار بود ۱۸ ماهه آنها را تحویل دهد، هنوز حدود ۱۷۰ هزار واحد تحویل متقاضیان نشده است.

طبق آخرین آمار از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تاکنون دو میلیون و ۳۰ هزار واحد معادل ۹۲ درصد کل پروژه به متقاضیان تحویل شده است.

در همین راستا محمدحسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: بازپرداخت وام تعمیرات مسکن مهر به مالکان خوش حساب پرداخت می شود و منظور از مالکان خوش حساب آن دسته از مالکان مسکن مهر است که طی سال های گذشته تاکنون اقدام به فروش اقساطی واحد مسکونی کرده،کارت قسط دریافت کرده و به صورت مرتب و مستمر اقدام به پرداخت اقساط ماهانه تسهیلات مسکن مهر خود کرده اند. به این گروه از افراد تسهیلات جدیدی در قالب تسهیلات تعمیرات مسکن مهر -در صورت تمایل و ارائه درخواست به بانک مسکن-تعلق خواهد گرفت.

وی اشاره کرد که این وام ۵ ساله و با سود ۱۸ درصد است. بدین ترتیب اگر متقاضیان ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند باید در مدت زمان ۵ سال ماهانه حدود یک میلیون تومان بپردازند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  9  =