اولین کیف پول سخت افزاری مجهز به تشخیص اثر انگشت عرضه شد

صرافی ارز دیجیتال Gate.io راهکار جدیدی را برای افرادی که نگران امنیت کیف پول های خود هستند، ارائه داده است. کیف پول سخت افزاری که مجهز به تشخیص اثر انگشت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این شرکت در روز چهارشنبه و در یک بیانیه مطبوعاتی، کیف پول سخت افزاری جدیدی را منتشر کرد. نام این محصول جدید Wallet S1 است و ابتدا در کشور چین عرضه شده است. در استفاده از این کیف پول می‌توان از اثر انگشت برای تامین امنیت بالاتر استفاده کرد.

امنیت کیف پول سخت افزاری با استفاده از اثر انگشت

شرکت Gate.io این کیف پول را یک والت حرفه‌ای توصیف کرد و اعلام کرد که استفاده از این کیف پول بسیار ساده است. این کیف پول سخت افزاری یک نمایشگر داخلی با تشخیص اثر انگشت دارد.

در این کیف پول سخت افزاری ۶ سانتی متری، امکان ذخیره بیش از ۱۰,۰۰۰ رمز ارز از جمله بیت کوین و اتر فراهم است. روی این کیف پول نمایشگری تعبیه شده که امکان تشخیص اثر انگشت بر روی آن وجود دارد.

این کیف پول همانند تمامی کیف پول های سخت افزاری به کاربران این امکان را می‌دهد تا کلید خصوصی دارایی‌های دیجیتال خود را در این وسیله ذخیره کنند. همچنین برای تامین امنیت آن، معرفی اثر انگشت کاربر بر روی آن میسر است.

 

کاربرانی که از کیف پول سخت افزاری S1 استفاده می‌کنند می‌توانند این والت را به لپ تاپ و یا گوشی هوشمند خود متصل کنند و برای ورود به آن از اثر انگشت خود استفاده کنند.

ماری تاتیبوت، مدیر ارشد بازاریابی شرکت Gate.io در این اطلاعیه گفت:

این اولین کیف پول سخت افزاری با الگوریتم تشخیص اثر انگشت در جهان است که می‌تواند هنگام تشخیص حمله، به صورت خودکار به تنظیمات اولیه خود بازگردد و از این طریق امنیت دارایی دیجیتال کاربران را افزایش دهد.

همچنین این شرکت اعلام کرده است که برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و یا افرادی که دارایی زیادی را در کیف پول سخت افزاری خود نگهداری می‌کنند، تمهیدات امنیتی بالاتری در نظر گرفته‌ایم. از این جهت، برای چنین کاربرانی کیف پول S1 را می‌توان به آدرس GateChain Vault متصل کرد. این روش، امنیت بالاتری را تامین خواهد کرد.

قیمت این کیف پول سخت افزاری حدود ۵۰ دلار است و انتظار می‌رود فروش آن طی سه تا چهار ماه آینده به خارج از کشور چین گسترش یابد. کیف پول سخت افزاری S1 اولین والتی است که از اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: میهن بلاکچین 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  23