امتیازات اپلیکیشن سکه از خرید قسطی لوازم خانگی تا فروش سهام عدالت

اپلیکیشن سکه

توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان، سبب شده تا نیازها و انتظارات مالی کاربران بانکی جهت گیری متفاوتی داشته باشد. پیشرفت تکنولوژی توأم با همه گیری کووید-19 سبب شده تا برترین بانک های جهان نیز به دنبال توسعه بانکداری دیجیتال از طریق اپلیکیشن های موبایلی باشند تا کاربران در فضای امن و به راحتی بتوانند امورات بانکی و پرداخت خود را انجام دهند. در مقاله حاضر، سامانه سکه یا کیف پول همراه به پرداخت نوین معرفی شده و قابلیت های به روز آن مانند اعتبارسنجی مشتریان، دریافت کد بورسی غیرحضوری، احراز هویت، فروش سهام عدالت و امثال آنها بررسی می گردد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت به پرداخت ملت به عنوان برترین شرکت پرداخت در ایران و خاورمیانه، راهکارهای نوین برای سازمان ها، ارگان ها، نهادها، ارگان های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهد. 
این شرکت با الگو قرار دادن بانک ها و شرکت های پرداخت مطرح در جهان، سامانه کیف پول سکه را راه اندازی کرده تا کاربران بتوانند امورات بانکی و پرداخت خود را، به خصوص در شرایط همه گیری کووید-19 و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، به راحتی و با امنیت کامل انجام دهند. 

 

* خدمات پرداخت و بانکی اپلیکیشن سکه
کیف پول همراه به پرداخت ملت انواع متنوعی از خدمات پرداخت و بانکی از جمله پرداخت قبوض دولتی (آب، گاز و برق) و قبض موبایل، انتقال وجه، دریافت شارژ برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه، بررسی موجودی حساب، خرید بسته اینترنتی با دوره زمانی و مبلغ متفاوت، خرید بلیط مترو و قطار داخلی، ثبت نام در بیمه و پرداخت حق بیمه، یافتن نقاط توریستی و گردشگری، پرداخت عوارض آزاد راه و جریمه خودرو، پرداخت تسهیلات دوره ای و نیکوکاری دسترسی داشته باشند. 
اپلیکیشن سکه با قابلیت روش جدید خرید از کارتخوان های فروشگاهی (NFC) را فراهم ساخته است تا کاربران در صورت همراه نداشتن کارت بانکی یا کیف پول در فروشگاه ها، به راحتی بتوانند با این سامانه مبالغ مورد نظر خود را پرداخت کنند، فقط کافی ست فروشگاه مذکور طرف قرارداد سکه باشد. 
نکته قابل توجه این است که می توانید کارت های بانکی خود را به صورت امن در سامانه ذخیره نمایید. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که بلافاصله با اسکن بارکد روی قبوض خود، امکان پرداخت در کسری از ثانیه برای شما مهیا می شود.

 

* اعتبارسنجی مشتریان از طریق اپلیکیشن سکه
سامانه کیف پول همراه به پرداخت ملت، برای فروشندگان کالا جهت فروش قسطی امکان اعتبارسنجی واقعی را فراهم ساخته است و می توانند اعتبار مشتریان خود را با توجه به اطلاعات دریافتی از آنها و تایید مشتری بسنجند.
این سامانه با ارائه امتیاز و رتبه اعتباری، سوابق چک های برگشتی، بدهی های گمرکی و مالیاتی، وضعیت تسهیلات دریافتی از بانک ها و موسسات مالی و شرکت های لیزینگ، استعلام سوء پیشینه، قراردادهای در جریان و خاتمه یافته، وجه الضمان بانکی و غیره برای اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت آنلاین، وضعیت و توان مالی مشتری را به منظور پرداخت اقساط فروشگاه فراهم می کند. 
به عبارت دیگر، با استفاده از اطلاعات شبکه بانکی، ریسک اعتباری مشتریان مشخص می شود تا از طریق گزارش های اعتباری، مشتریان بتوانند در بخش های مختلفی همچون بهداشت و درمان، بیمه، تولید کنندگان لوازم خانگی، خودرو، بانکداری، آموزش، گردشگری و فروشگاه ها خدمات اقدام به دریافت خدمات یا محصولات به صورت قسطی نمایند. 

 

* خدمات پیشخوان هوشمند از طریق اپلیکیشن سکه
اضافه شدن قابلیت "پیشخوان هوشمند" برای دریافت آنلاین خدمات دفاتر پیشخوان دولتی و دفاتر ict روستایی از طریق اپلیکیشن سکه، شرایطی برای کاربران فراهم ساخته است که بتوانند از این طریق به کلیه خدمات این دفاتر دسترسی داشته باشند. 
از خدمات اصلی پیشخوان هوشمند در اپلیکیشن سکه می تواند به مواردی از قبیل: استعلام و پرداخت عوارض خودرو، دریافت تاییدیه تحصیلی، خدمات پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی، ثبت نام و احراز هویت سجام، سهام عدالت، آی تی بیمه و آی تی بورس، انواع اعتبار سنجی و غیره اشاره کرد. 

با قابلیت های نامبرده، افراد جهت دریافت کد بورسی نیازی به حضور در دفاتر پیشخوان ندارند و از طریق اپلیکیشن سکه می توانند احراز هویت خود را به صورت آنلاین تکمیل کنند. همچنین می توانند در فضای این کیف پول همراه، سهام عدالت خود را فروخته و یا برای دفاتر پیشخوان نوبت گیری دریافت کنند. 
نکته قابل توجه این است که برای علاقمندان به بهره‌ گیری از آموزش ‌های بورس، دوره‌ های آموزشی تئوری و عملی به دو صورت فایل‌ های آموزشی یا آموزش غیرحضوری و «نوین» در اپلیکیشن سکه ارائه شده است.

 

* دریافت اپلیکیشن سکه از اپ استورهای مختلف
سامانه کیف پول همراه به پرداخت ملت، در حال حاضر در اپ استورهای مختلفی از جمله گوگل پلی (Google Play)، کافه بازار (Café Bazar)، سیب ایرانی، اناردونی، سیب اپ (Sib App) و سیبچه قابل دریافت می باشد که برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی شده است. 
همچنین کاربران می توانند با شماره گیری کد دستوری (#2*741*) و وب سایت رسمی شرکت به پرداخت ملت، اپلیکیشن سکه را به صورت مستقیم دریافت نمایند. 
لازم به ذکر است که کاربران با انجام هر تراکنش در سامانه سکه می توانند امتیاز دریافت کرده و آن را به اعتبار کیف پول تبدیل کنند و یا اینکه در طرح های انگیزشی و اختصاصی ماهانه شرکت کنند. 

 

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  8  =