معرفی اپلیکیشن پالس برای پذیرندگان و ایوا برای کاربران سداد

معرفی شرکت پرداخت الکترونیک سداد؛

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با درک انتظارات مالی مشتریان، انواع مختلفی از ابزارهای پذیرش کارتخوان فروشگاهی و اپلیکیشن‌ها را ارائه کرده است که به توضیح آنها می‌پردازیم.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 93 از سوی بانک ملی ایران، به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک شروع به فعالیت کرد. 
این شرکت با بهره گیری از دانش تخصصی، راهکارهای نوآورانه و فناوری های به روز دنیا توانسته به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت نائل گردد.

 

*رویکردهای اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سداد
رویکرد های اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شرح زیر می باشد:
– ایجاد بستری پایدار برای انتقال الکترونیکی پول و اطلاعات؛
– تولید ابزارهای مناسب جهت توسعه بانکداری الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و نوپا؛
– ایجاد زیرساخت بانکداری هوشمند برای مشتریان؛
– حذف مغایرت از چرخه تراکنش و استمرار در داد و ستد؛
– تمرکز بر تعهدات اجتماعی، اخلاقی و زیست محیطی؛
– ایجاد محیط کاری مناسب برای کارکنان.

 

* سیاست های هیئت مدیره سداد جهت تحقق اهداف اصلی شرکت
اعضای هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد توانستند با اتکاء به رویکردهای اصلی شرکت، دستاوردهای مهمی در این حوزه کسب کند که از مهم ترین آنها می تواند به موارد زیر اشاره کرد:
– گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001:2015)؛
– گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛
– گواهینامه امنیت اطلاعات (ISO27001:2013)؛
– گواهینامه سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012)؛
– گواهینامه سلامتی، ایمنی، محیط زیست و استفاده بهینه از انرژی (HSE).

اعضای هیئت مدیره شرکت سداد با پایبندی به اصول و استانداردهای بین المللی تلاش می کنند تا در زمینه مدیریت کیفیت، امنیت اطلاعات کاربران و حفظ حریم خصوصی، ارزیابی نیازهای مالی مشتریان و برآورد آنها و همچنین رسیدگی به شکایات مشتریان عملکرد مناسبی نشان دهند. اعضای هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شرح زیر است:
– فرامرز خالقی (رئیس هیئت مدیره): نماینده شرکت پارس تکنولوژی سداد؛
– محمد علی محمودزاده (نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل)؛
– منوچهر رضانیا (عضو موظف هیئت مدیره): نماینده شرکت سرمایه ‌گذاری گروه توسعه ملی؛
– مقداد محمدی محفوظ (عضو هیئت مدیره): نماینده شرکت چاپ و نشر بانک ملی؛
– سید سعید رضاپور محمدی (عضو هیئت مدیره): نماینده شرکت آینده پویا.

 

* پرداخت الکترونیک با کارتخوان سداد
دستگاه کارتخوان فروشگاهی سداد شرایطی را برای کاربران فراهم ساخته است که تا تراکنش های مالی و خدمات پرداخت خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند. 
کاربران می توانند از طریق سایت https://mmp.sadadpsp.ir درخواست کارتخوان خود را ثبت کرده و از مزایای این ابزار پذیرش در کسب و کار خود بهره مند شوند. مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست شامل: تصویر کارت ملی صاحب حساب، تصویر یکی از قبوض خدمات شهری، تصویر جواز کسب یا اجاره نامه اداری-تجاری و تصویر گذرنامه و کارت آمایش (برای اتباع خارجی) می باشد. 

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با درک نیازها و انتظارات مالی کاربران خود و همچنین با توجه به بستر ارتباطی موجود در کسب و کارها تلاش نموده تا انواع مختلفی از دستگاه های کارتخوان را متناسب با نیاز اشخاص طراحی کند. به طوری که برای کسب و کارهای کوچک با تعداد تراکنش پایین، کارتخوان موبایلی و برای کسب و کارهای با تعداد تراکنش بالا و سطح وسیع، کارتخوان متصل به کامپیوتر در نظر گرفته شده است. 
مهم ترین مزایای کارتخوان سداد، سرعت بالا در تراکنش ها، سیستم امنیتی بالا و مطابقت با استانداردهای امنیت در پرداخت بین المللی، کاربری آسان، روش های کارآمد اتصال به شبکه بانکی و ابعاد مناسب و طراحی ظریف آنها می باشد.

 

* پرداخت الکترونیک با درگاه پرداخت اینترنتی سداد 
درگاه پرداخت اینترنتی سداد به دلیل دارا بودن اتصال پایدار، سرعت بارگزاری بالا، سازگاری با تمامی صفحات نمایش، سرعت بالای تراکنش ها، امنیت بالا، امکان شخصی سازی درگاه در نسخه درون برنامه ای، پلاگین های متنوع جهت اتصال سایت ها به درگاه و تنظیم زمان بازگشت به سایت پس از انجام تراکنش توانسته است بهترین عملکرد را در بین سایر درگاه های پرداخت داشته باشد.

یکی از انواع درگاه پرداخت اینترنتی سداد، درگاه درون برنامه ای می باشد. این ابزار با الحاق به اپلیکیشن ها، قابلیت پرداخت اینترنتی را برای آنها فراهم می سازد. در این ابزار، مبلغ پرداخت و سایر اطلاعات به صورت خودکار درج شده و به این ترتیب امکان بروز خطای کاربری در آن حذف می گردد.
بنابراین درگاه پرداخت اینترنتی درون برنامه ای به صاحبان این ابزار امکان می دهد که در نهایت امنیت، دریافت وجه خود را از طریق خود برنامه انجام دهند. 
جهت دریافت درگاه اینترنتی سداد می تواند به همراه مدارکی از قبیل: شماره حساب بانک ملی، نماد اعتماد الکترونیکی سایت خود، تصویر کارت ملی و تصویر اجاره نامه یا قبض دارای کدپستی از طریق سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اقدام نمایید.

 

* پرداخت الکترونیک با اپلیکیشن پرداخت ایوا و پالس سداد
اپلیکیشن پالس برای ارائه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت طراحی شده است. پذیرندگان می توانند با نصب این اپلیکیشن به گستره وسیعی از خدمات دسترسی داشته و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانکی، وب سایت و تماس تلفنی نمی باشد. 

اپلیکیشن ایوا یک ابزار پرداخت الکترونیک بوده و کاربران می توانند نسخه های اندورید و iOS آن را از طریق اپ استورهای مختلفی مانند گوگل پلی و کافه بازار دریافت کنند. خدمات ارائه شده در اپلیکیشن ایوا به شرح زیر می باشد:
– تجربه حضور در شعب بانکی از طریق نشان بانک؛
– پرداخت قبوض خدماتی، قبض تلفن و پرداخت سازمانی؛
– استعلام و پرداخت خلافی خودرو و عوارض خروج؛
– عملیات انتقال وجه به کارت های عضو شتاب بانکی؛
– خرید اشتراک سامانه های ارائه کننده فیلم، موسیقی و اپلیکیشن؛
– خرید شارژ برای تمامی اپراتورهای تلفن و بسته اینترنتی (ایرانسل، همراه اول و رایتل)؛
– ثبت نام و دریافت بیمه نامه های متنوع. 
– اعلام موجودی؛

 

* پرداخت الکترونیک با کد دستوری 737 سداد
کد دستوری #737* امکان خرید خدمات و محصولات خاص با استفاده از تلفن همراه را برای تمامی کاربران و صاحبان کسب و کار فراهم ساخته است. لازم به ذکر است که تمامی تماس های انجام شده از طریق این سامانه رایگان بوده و هیچ گونه کارمزدی در آن کسر نمی شود. 
از طریق کد دستوری مذکور کاربران می توانند به لینک دانلود اپلیکیشن ایوا، خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض مختلف، شرکت در خیریه و خرید انواع بسته های اینترنتی دسترسی داشته باشند.

 

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =