اشتهای مصرف کنندگان برای پرداخت با ارزهای دیجیتال

نظرسنجی مسترکارت نشان می دهد؛

یک نظرسنجی توسط شرکت بزرگ اعتباری و پرداخت مسترکارت (Mastercard) نشان داده است که از هر ده نفر، چهار نفر قصد دارند در سال آینده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یک نظرسنجی توسط شرکت بزرگ اعتباری و پرداخت مسترکارت (Mastercard) نشان داده است که از هر ده نفر، چهار نفر قصد دارند در سال آینده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

در این نظرسنجی که در تاریخ ۴ می، با عنوان “اشتهای مصرف کنندگان برای پرداخت با ارزهای دیجیتال شدت یافته است” منتشر شد، بیش از ۱۵۵۰۰ نفر از ۱۸ کشور مختلف شرکت کردند.

این نظرسنجی نشان داد که به ویژه جوانان درگیر رمزارزها هستند، و بیش از دو سوم یا ۶۷ درصد شرکت کنندگان، علاقه بیشتری نسبت به سال گذشته برای استفاده از رمزارزها دارند.

علاوه بر این، ۷۷ درصد از جوانان علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد رمزارزها هستند، در حالی که ۷۵ درصد آن‌ها اظهار کردند که اگر دارایی‌های دیجیتال را بهتر درک کنند، از آن‌ها استفاده خواهند کرد.

جوانان توسط اداره سرشماری ایالات متحده به عنوان افراد متولد بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۰ طبقه بندی می‌شوند، به این معنی که دامنه سنی آنها در سال ۲۰۲۱ بین ۲۱ تا ۳۹ سال است.

 گسترش و عمومی‌سازی بیشتر

اقدام برای گسترش دسترسی به رمزارزها در حال حاضر آغاز شده است. در اواسط ماه فوریه، مسترکارت اعلام کرد که از درگاه پرداخت توسط رمزارزها برای تقریباً یک میلیارد کاربر خود به منظور استفاده در بیش از ۳۰ میلیون فروشگاه پشتیبانی می‌کند.

مسترکارت اظهار داشت، گرچه علاقه مشتریان به رمزارزهای شناوری مانند بیت کوین (Bitcoin) زیاد است، اما برای اطمینان از انتخاب، محافظت و مطابقت نظارتی با مشتریان، هنوز هم تغییراتی لازم است.

بیماری همه‌گیر کرونا و قرنطینه جهانی باعث شد تا نحوه تفکر مردم در مورد پرداخت از طریق رمزارزها تغیر کند. یافته‌ها نشان می‌دهد که ۹۳ درصد از مردم حداقل یکی از روش‌های پرداخت نوظهور مانند رمزارزها، بیومتریک، کد QR و … را برای استفاده در سال بعد مد نظر دارند.

 

 

منبع: xblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  +    =  37