امکان خرید آنلاین انواع بیمه نامه با اپلیکیشن ایوا

امکان خرید انواع بیمه‌نامه‌های درمانی، مسافرتی و مسئولیتی برای کاربران اپلیکیشن ایوا در سرویس خرید این اپ فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند با ورود به سرویس خرید بیمه، انواع بیمه‌های درمانی، مسافرتی، اموال و مسئولیتی را به سهولت و در کمترین زمان خریداری کنند.

هم‌اکنون امکان خرید بیمه‌نامه‌‌های شخص ثالث، مسافرتی، آتش‌سوزی و زلزله، درمان، مسئولیت پزشکان و تجهیزات الکترونیک در سرویس خرید بیمه اپلیکیشن ایوا وجود دارد.

همچنین امکان خرید بیمه‌های موتورسیکلت، کرونا، بدنه خودرو و مسافرتی ویژه از خدماتی هستند که به تازگی به سرویس خرید بیمه‌های اپلیکیشن ایوا اضافه شده است.

معرفی برندگان جشنواره عیدانه ایوا و بیمه دات‌کام


مراسم قرعه‌کشی این جشنواره، بعدازظهر روز سه‌شنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه در محل شرکت انیاک برگزار شد؛ مراسمی که به‌صورت آنلاین از طریق صفحات اینستاگرام شرکت پرداخت الکترونیک سداد و بیمه‌ دات‌کام برای کاربران قابل مشاهده بود.

پس از انجام مراسم قرعه‌کشی، المیرا ابراهیمی، سوسن نجفی، نسرین رحمانی، علی پنج ستونی، مجتبی شمس‌نژاد و مجتبی افشاران به‌عنوان برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی انتخاب شدند که به هر یک از آنها جایزه‌ای به مبلغ یک میلیون تومان تعلق گرفت.

گفتنی است کاربران برای شرکت در این قرعه‌کشی می‌بایست در فاصله زمانی 19 اسفندماه سال 1399 تا 15 فروردین‌ماه سال جاری، از طریق اپلیکیشن ایوا اقدام به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث می‌کردند.

در حال حاضر امکان خرید انواع بیمه‌نامه در اپلیکیشن ایوا وجود دارد. کاربران به سادگی می‌توانند علاوه بر بیمه شخص ثالث، بیمه‌نامه‌های مختلفی از جمله کرونا، مسافرتی، آتش‌سوزی و زلزله، درمان، مسئولیت پزشکان، تجهیزات الکترونیک، موتورسیکلت و بیمه‌نامه بدنه خودرو را به‌صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن ایوا خریداری کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1