آمازون قصد خرید استودیوی فیلم سازی با هزینه ۹ میلیارد دلاری را دارد

شرکت آمازون در تلاش است استودیوی بزرگ و معروف فیلم‌سازی متروگلدوین‌مایر‌(MGM)‌ را با هزینه ۹ میلیارد دلاری خریداری کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صحبت‌های پیرامون تلاش چند کمپانی بزرگ از جمله آمازون برای خرید کمپانی‌«MGM»  چندی پیش مطرح شده بود اما منابع‌ هالیوودی تایید کرده‌اند علاقه آمازون برای خرید این استودیو وارد مرحله جدیدی شده و هزینه ۷ تا ۱۰ میلیارد دلاری را برای این کار در نظر گرفته است‌.

مدیران کمپانی «MGM» که از اواخر سال گذشته مشغول یافتن یک خریدار هستند، درحال بررسی پیشنهادها هستند و گفته می‌شود قیمت ۹ میلیارد دلاری را برای این استودیوی بزرگ و قدیمی فیلم‌سازی در نظر گرفته‌اند درحالی‌که برخی دیگر قیمت آن را ۵ میلیارد دلار اعلام کرده‌اند.

آمازون درحال‌حاضر دارای بیش از ۲۰۰ میلیون عضو پرایم از سراسر جهان است و در سال گذشته ۱۷۵ میلیون نفر از این اعضا‌ از محتوای نمایش آنلاین استفاده کرده‌اند.‌

مترو‌گلدوین‌مایر‌ مدعی است یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فیلم و سریال را در جهان در اختیار دارد و در فهرست ۴ هزار فیلم این استودیو، سری فیلم‌های معروفی چون «جیمز باند»، «هابیت»، «راکی»، «روبوکاپ» و «پلنگ صورتی» در کنار فیلم‌هایی چون «سکوت بره‌ها»، «هفت شگفت‌انگیز» و «چهار عروسی و یک تدفین» دیده می‌شود.

همچنین این استودیو حق پخش ۱۷ هزار قسمت از مجموعه‌های تلویزیونی از جمله «وایکینگ‌ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و… را در اختیار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  ⁄  9  =