روند ادامه دار کاهش قیمت بیت کوین؛ جدال بین خریداران و فروشندگان بالا گرفت

قیمت ارز‌های دیجیتالی در پنجم تیر؛

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیت‌کوین دوباره روند کاهش قیمت خود را آغاز کرد و با ۹.۲ درصد کاهش در معاملات نیویورک به ۳۲ هزار دلار رسید.  نوسان قیمت بیت کوین در هفته‌ای که گذشت حدود ۱۰ هزار دلار بود.

جدال بین خریداران و فروشندگان بیت‌کوین در سطح ۳۰ هزار دلاری به شدت بالا گرفته است، چرا که کانال ۳۰ هزار دلاری مرز روانی بسیار مهمی محسوب می‌شود و شکسته شدن آن بیت‌کوین را به سمت ۲۰ هزار دلار سوق خواهد داد.

با افزایش مقبولیت ارز‌های دیجیتالی، قرار است برای نخستین امکان پذیرش این ارز‌ها در ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی در سطح کشور‌های اروپایی فراهم شود.

ژاپن که یکی از دولت‌های سختگیر در رابطه با ارز‌های دیجیتالی به شمار می‌رود، در یک تغییر موضع آشکار اجازه فعالیت به یک صرافی ارز‌های دیجیتالی آمریکایی را داده است که این مسئله خبر خوبی برای بازار آن هم در زمانی که همسایه این کشور یعنی چین در حال تنگ‌تر کردن عرصه بر روی فعالان ارز دیجیتالی است، محسوب می‌شود.

با ارز دیجیتالی، الماس بخرید

گفتنی است، برای نخستین بار به طور رسمی امکان خرید جواهرات با رمزارز‌ها فراهم شده و قرار است خریدار، پیشنهاد خود را برای خرید یک الماس به ارزش ۱۵ میلیون دلار در یک حراجی هنگ کنگ بر حسب رمزارز‌ها ارائه کند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۰۱.۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۹۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۱۱.۹۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۵.۸۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۵۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۶۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در پنجم تیر را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتالقیمت(دلار)قیمت(تومان)
بیت کوین32,098۷۸۷,۶۷۴,۵۳۱
اتریوم1,828۴۴,۸۹۲,۱۰۴
تتر0.99۲۴,۵۴۵
بایننس کوین284۶,۹۷۹,۸۹۲
کاردانو1.27۳۱,۰۶۹
دوج کوین0.24۶,۰۹۴
ریپل0.62۱۵,۲۶۹
 ای یو اس دی کوین1۲۴,۵۵۰

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

منبع: باشگاه خبر نگاران جوان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ⁄    =  1