نشان ملی بهره‌وری بالاترین سطح جوایز بهره‌وری در کشور است

رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: نشان ملی بهره‌وری بالاترین سطح جوایز بهره‌وری در کشور است که با رویکرد انگیزه‌بخشی به همه فعالان و اثربخش کردن فعالیت‌ها در همه عرصه‌ها اعطا خواهد شد.

به گزارش بانکداری الکترونیک، «فاطمه پهلوانی» امروز (دوشنبه)  در آیین اولین دوره اعطای نشان ملی بهره‌وری ایران اظهار داشت: امروز مفتخریم یکی از تکالیف قانونی این سازمان برای اجرای مصوبه شهریور ماه سال ۹۴ هیات وزیران مبنی بر طراحی و اجرای جایزه ملی بهره وری را انجام دادیم.

وی اظهار داشت: در این سال ها افراد بسیاری در این حوزه فعالیت کردند که در شکل گیری و ارتقای بهره‌وری در دستگاه ها و سازمان ها بی اثر نبود.

پهلوانی خاطرنشان کرد: سازمان ملی بهره وری باید راهبر و سیاست گذار در امر خطیر بهره وری باشد و در این سال ها با توجه به بلوغ فعالیت ها تحت عنوان نظام مدیریت بهره وری و پس از ۲۰ سال که به تمام ابعاد نظام مدیریت بهره وری توجه شد، وظیفه همه ذینفعان نحوه فعالیت و تعاملات آنان بررسی شد و در نهایت این سازمان در سال گذشته به طرح اعطای نشان رسید.

وی تاکید کرد: با همکاری اساتید و فرهیختگان دانشگاه یزد ایجاد مدل مفهومی این نشان ملی آغاز و طراحی انجام شد.

رییس شورای راهبری نشان ملی بهره وری ادامه داد: این نشان ملی در سه سطح شامل نشان ملی تندیس ملی و لوح تقدیر در سه بخش تحقیق ترویج و اجرا اعطا خواهد شد.

پهلوانی ادامه داد: در بخش ترویج از پژوهشگران و محققان برتر با آثار مقاله، کتاب و پایان نامه، همچنین از مروجان بهره‌وری تقدیر می‌شود.
وی گفت: رسانه یکی از مباحث مهم در موضوع ترویج بهره‌وری است و به همین دلیل از محتواهای رسانه‌ای برتر در این حوزه تقدیر خواهد شد.
این مقام مسوول اضافه کرد: در مقوله اجرا نیز تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر، بنگاه‌های اقتصادی برتر دولتی و خصوصی و پروژه‌های برتر بهره‌وری مد نظر است، همچنین برای سال‌های آینده تقدیر از مدیران برتر در این حوزه در دستور کار خواهد بود.
وی خاطرنشان‌کرد: امروز از فعالان برتر بخش تحقیق و رسانه، در هفته دولت از دستگاه های اجرایی برتر و در دهه مبارک فجر از پروژه های برتر و بنگاه‌های اقتصادی برتر تقدیر خواهد شد.

منبع: ایرنا 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10