همکاری دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول برای توسعه استارتاپ‌های آموزشی و سرگرمی

دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول در یک همکاری مشترک در قالب شتاب دهی به توسعه فعالیت های حوزه های آموزشی و سرگرمی سرمایه ۱۰ میلیارد ریالی برای استارتاپ های این حوزه اختصاص دادند.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از مرکز علمی تخصصی دانشگاه شهید بهشتی، در این همکاری مشترک در دور جدید سرمایه گذاری با راه اندازی شرکت هوشمند بهشتی اول (هاب)، به استارتاپ‌ها، تیم ها یا ایده های برتر در استیج‌های بذری یا اول، سرمایه ۱۰ میلیارد ریالی اختصاص می یابد.  

این مرکز در استارتاپ استدیو مگنت با رویکرد سرمایه گذاری در حوزه سرگرم آموزی در نظر دارد استارتاپ‌ها یا ایده های فعال در این حوزه را جذب کند. استدیو مگنت با تمرکز بر حوزه‌های آموزش و سرگرمی، تکنولوژی های آموزشی، بازی‌های جدی، شبیه سازها، پلتفرم های محتوایی یا محتوای آموزشی به ایده ها و تیم ها در جذب سرمایه کمک می‌کند.  

این مرکز در این دوره شتاب دهی آموزش‌های مختلفی به استارتاپ‌ها ارائه می‌کند. از جمله این دوره‌های آموزشی می‌توان از موضوعات مختلف مثل جذب سرمایه، طراحی بوم کسب و کار، طراحی کمترین محصول کاربری، رابط کاربری و تجربه کاربری، سئو، سرچ ادز و گوگل ادز، مدیریت فنی و اسکرام و گیمیفیکیشن نام برد.  

این دوره‌ها برای استارتاپ‌هایی که در مرحله اول در دوره شتاب دهی پذیرش می شوند رایگان است، همچنین برای افرادی که صرفا تمایل به استفاده از کارگاه ها را دارند با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود. 

این دوره در حدود دو ماه برگزار می شود و پس از آن استارتاپ‌های شرکت کننده در یک رویداد یک روزه برای جذب سرمایه یک میلیارد تومانی با هم رقابت خواهند کرد، این سرمایه گذاری به صورت محدود بر روی پنج تا هشت استارتاپ و تا سقف یک میلیارد تومان برای هر تیم صورت خواهد گرفت.  

 علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک این دوره شتاب دهی به آدرس https://magnet.mcihub.ir/ مراجعه کنند.

 
 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  73  =