سهولت در خرید بلیت اماکن تاریخی و فرهنگی با سوپراپلیکیشن آپ

شرکت آسان‌پرداخت با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرویس خرید بلیت اماکن فرهنگی، گردشگری، تاریخی و تفریحی سراسر کشور را به سبد محصولاتی سوپراپلیکیشن آپ اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی شرکت آسان‌پرداخت، گزینه خرید بلیت اماکن تاریخی و تفریحی به‌منظور توسعه گردشگری در کشور و جلوگیری از منتظر ماندن مردم در صف‌های طولانی، به لیست خدمات سوپراپلیکیشن آپ اضافه شده است.
در این سرویس کاربران می‌توانند بلیت اماکن فرهنگی و تاریخی موردنظر خود را با همان قیمتی که در باجه‌های حضوری موجود است، به‌صورت آنلاین و در لحظه خریداری کنند. علاوه‌بر بلیت موزه‌ها، امکان خرید بلیت آثار باستانی، میراث فرهنگی و تاریخی نیز در سرویس خرید بلیت اماکن تفریحی وجود دارد.
زهره خاجوی مدیر پروژه این سرویس با اشاره به اینکه در اولین مرحله از توسعه سرویس خرید بلیت اماکن با همکاری وزارت میراث فرهنگی، امکان خرید بلیت بیش از ۲۵۰ مرکز تاریخی، فرهنگی، گردشگری و تفریحی سراسر کشور در آپ فراهم شده است، عنوان کرد: با توسعه این سرویس کاربران می‌توانند بدون انتظار در صف و اتلاف وقت بلیت‌های موردنظر خود را در شهرهای مختلف تهیه کنند.
براساس این گزارش، شروع سال جدید و سفرهای نوروزی فرصت خوبی برای گردش و بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی کشور است. همچنین تجربه خرید آسان و آنلاین این بلیت‌ها بدون ماندن در صف‌های طولانی، احساس بهتری از یک گردش دلچسب را به ارمغان می‌آورد. علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این سرویس، آخرین نسخه سوپراپلیکیشن آپ را دانلود و نصب کنند.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =