جریمه‌ها بخشیده شد، با پی‌پاد امن و سریع بیمه بخرید

نظر به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و موافقت وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس مجمع عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی، به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، در راستای ترویج فرهنگ بیمه و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 100درصد مبلغ جریمه بیمه شخص ثالث بخشیده شد. این بخشودگی برای انواع موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث از روز پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه تا روز سه‌شنبه، بیست‌ونهم اسفند‌ماه سال جاری به مدت 48 روز و برای سایر وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث از روز پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه تا پایان روز جمعه یازدهم اسفند‌ماه به مدت 30 روز است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک باتوجه به اینکه بخشودگی صرفا در صورت خرید بیمه‌نامه شخص ثالث و حوادث راننده با مدت اعتبار یک ساله قابل اعمال است، اپلیکیشن پی‌پاد برای تمامی متقاضیان این بخشودگی، امکان خرید امن و سریع بیمه‌نامه را فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند با وارد شدن به صفحه پی‌پاد و دانلود این نرم‌افزار وارد قسمت بیمه و نسبت به خرید بیمه شخص ثالث اقدام نمایند.

پی‌پاد اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که در راستای توسعه راهکارهای پرداخت الکترونیک، به عنوان دستیاری امن و سریع تسهیل‌گر تمامی پرداخت‌های روزمره کاربران است. این اپلیکیشن با ارائه خدمات متنوعی نظیر خرید بیمه، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت قبض، کارت به کارت، خرید شارژ و … امکان خریدی راحت و بدون صرف وقت برای کاربران خود فراهم کرده است.

گفتنی است این اپلیکیشن در نهمین و دهمین دوره از جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، که بستری برای شناسایی و معرفی برندهای قابل اعتماد و محبوب از نگاه مصرف‌کنندگان است، موفق به دریافت تندیس زرین این جشنواره شده است.

لینک دانلود پی‌پاد

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  27