با BNPL باجت الان خرید کن بعداً پرداخت کن!

یکی از خدمات اپلیکیشن باجت، خدمات اعتباری BNPL است که از طریق آن می‌توانید بدون نیاز به پول نقد در بیش از 200 فروشگاه در زمان خرید به جای پول نقد از اعتبار 5 تا 10 میلیون تومانی استفاده کنید و خرید خود را در لحظه انجام دهید و بعداً پرداخت کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصربانک،با خدمت BNPL باجت یا همان خدمات اعتباری Buy Now Pay Later می‌توانید در زمان خرید به جای پرداخت پول نقد از اعتبار باجت استفاده کنید و بدون پول نقد در بیش از 200 فروشگاه موجود در اکوسیستم همکار تا سقف 10 میلیون تومان خرید کنید.

اپلیکیشن باجت توسط شرکت سیمرغ تجارت هلدینگ تفتای بانک تجارت توسعه داده شده است و خدمات متنوعی از جمله افتتاح حساب، خدمات کارت، دریافت وام آنلاین ازدواج، خدمات اعتبار اقساطی و BNPL دارد.

مزایای اعتبار BNPL  باجت

ما در این مطلب عصربانک، شرایط دریافت و مراحل خدمت BNPL باجت را بررسی می‌کنیم.

از جمله مزایای استفاده از اعتبار باجت می‌توان به دسترسی به تعداد زیادی فروشگاه و تعداد متنوعی محصول برای خرید اشاره کرد. از طریق این خدمت بدون نیاز به فیش حقوقی، گواهی کسر از حقوق، چک و سفته، دریافت اعتبار برای اشخاص وجود دارد. همچنین تقویت برند کارفرمایی سازمان‌ها با اعتبار سازمانی باجت با تعریف اعتبار برای کارمندان اتفاق میوفتد.

شرایط دریافت اعتبار از باجت

 از جمله شرایط دریافت اعتبار باجت به صورت شخصی نیاز به حساب فعال تجارت، نیاز به کارت پایان خدمت و محاسبه اعتبار بر اساس رتبه اعتباری و میانگین موجودی حساب است ولی برای دریافت سازمانی نیاز به کار پایان خدمت و رتبه اعتباری و میانگین موجودی حساب نیست.

نحوه دریافت اعتبار باجت

مرحله اول: تعریف و تخصیص اعتبار

با بررسی رتبه اعتبارسنجی بانکی و میانگین موجودی حساب تجارتی شما، اعتباری تا سقف 50 و یا 100 میلیون ریال به شما تخصیص داده خواهد شد. با امضای قرارداد در اپلیکیشن باجت، امکان دریافت اعتبار را خواهید داشت.

مرحله دوم: خرید اعتباری

با انتخاب فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانید فقط با ورود شماره موبایلی که در باجت ثبت نام کرده‌اید، خرید کنید.

مرحله سوم: پرداخت بدهی اعتباری

با ورود به ویجت خرید اعتباری می‌توانید از قسمت بازپرداخت برای پرداخت صورت‌حساب خود تا انتهای ماه جاری اقدام کنید. برای پرداخت بدهی، 5 روز زمان تنفس دارید. در صورت تسویه تا انتهای روز پنجم هر ماه، اعتبار شما برای ماه بعد مجدد شارژ خواهد شد.

از چه فروشگاه‌هایی می‌توانم خرید کنم؟

مبلغ اعتبار را می‌توانید در کیف پول باجت و نیز کیف پول لندتک‌ها مثل تارا 360 و ازکی وام و کیپا مشاهده کنید. سپس امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد آن لندتک را خواهید داشت. می‌توانید از اعتبار خود برای سفارش‌های مختلف استفاده کنید.

نحوه‌ی محاسبه مبلغ اعتباری چگونه است؟

اعتبار سازمانی: مبلغ اعتبار براساس توافق سازمان شما با بانک تجارت محاسبه خواهد شد.
اعتبار شخصی: مبلغ اعتبار براساس میانگین موجودی حساب و رتبه اعتباری‌تان محاسبه خواهد شد (رتبه اعتباری A و B تا سقف 100 میلیون ریال بر اساس میانگین یک‌ماهه موجودی حساب و رتبه اعتباری C و فاقد رتبه تا سقف 50 میلیون ریال بر اساس میانگین دوماهه موجودی حساب).

امکان خرید با مبلغ بالاتر از اعتبار دریافتی وجود دارد؟

امکان انتخاب کالاهایی با بیش از مبلغ اعتبار نیز وجود دارد که در این‌صورت مبلغ مابه التفاوت باید به صورت نقدی پرداخت ‌شود. با مشاهده سبد خرید و انتخاب گزینه پرداخت، امکان پرداخت از طریق درگاه‌های مختلفی شامل درگاه لندتک مورد نظر نیز فعال می‌شود. با انتخاب درگاه (مثلا درگاه پرداخت تارا) گزینه برداشت از کیف پول اعتباری خود را انتخاب کنید.

در صورت عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر چه می‌شود؟

در صورت عدم پرداخت بدهی توسط مشتری در موعد مقرر، بدهی مشتری به تسهیلات مرابحه با بازپرداخت یک قسطه تبدیل می‌شود. در این صورت، مجموع نرخ سود (23%) و وجه التزام (6%)، 29% سالیانه لحاظ خواهد شد.

امکان استفاده همزمان از اعتبار شخصی و سازمانی وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

برای دریافت اعتبار شخصی از باجت به چه حسابی نیاز دارم؟

برای دریافت اعتبار شخصی از باجت به حساب فعال از گروه حساب‌های قرض‌الحسنه جاری، قرض‌الحسنه پس انداز یا سرمایه گذاری کوتاه مدت نزد بانک تجارت نیاز دارید.

حداقل میانگین موجودی حساب برای دریافت اعتبار شخصی چقدر باید باشد؟

حداقل میانگین موجودی حساب برای دریافت اعتبار از باجت، مبلغ 500,000 تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −  55  =