افزایش سرمایه بیمه پارسیان به تصویب سهامداران رسید

با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده؛

مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در مورخ 1402/11/25 با حضور بیش از 87 درصد سهامداران، هیات رییسه مجمع، ناظرین، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در مورخ 1402/11/25 با حضور بیش از 87 درصد سهامداران، هیات رییسه مجمع، ناظرین، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای جلسه، هادی اویارحسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح عملکرد این شرکت و اهداف مورد نظر جهت افزایش سرمایه پرداخت، بر اساس مستندات ارایه شده، افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای از 13،000 میلیارد ریال به 16،000 میلیارد ریال با هدف ارتقای رتبه توانگری مالی و حفظ و ارتقای سهم بازار انجام خواهد شد که این مهم به تصویب سهامداران رسید.

همچنین درخصوص اصلاح اساسنامه شرکت، براساس اصلاحات ابلاغی بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در این مجمع تبادل نظر و به تصویب حداکثری سهامداران رسید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄    =  22