برنامه ریزی همکاری‌های متقابل شرکت ملی انفورماتیک و بانک گردشگری

“علیرضا ماهیار” مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک و “محمدرضا فهمی” مدیرعامل بانک گردشگری دیدار و در زمینه افزایش همکاری ها گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، دکتر ماهیار در این دیدار با توضیح در خصوص وضعیت و عملکرد گروه ملی انفورماتیک و همچنین خدمات شرکت‌های زیرمجموعه، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها سرمایه گذاری‌های مطلوبی در زمینه هوش مصنوعی برای ارائه خدمات انجام شده است.
به گفته دکتر ماهیار، شرکت ملی انفورماتیک بر اساس ماموریت خود، به دنبال رقابت با بخش خصوصی نیست و زیرساخت‌های هوشمند نظارتی و حاکمیتی و توسعه هوشمندی در بانک‌ها را مد نظر دارد.
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک همچنین از راه اندازی شرکت مشاوره، تحقیقات و آینده پژوهی با هدف انجام مطالعات اقتصادی و فینتکی خبر داد و گفت: این شرکت تفاهم نامه هایی را برای همکاری با برخی از دانشگاه های کشور منعقد کرده و خدمات منحصر به فردی را ارائه خواهد داد.
وی ادامه داد: همچنین این شرکت خدماتی را در زمینه احرازهویت بانکی نیز انجام داده که می تواند به مرجع احراز هویت تبدیل شود.
در ادامه این دیدار، “محمدرضا فهمی” مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به نیاز به ارتقا کربنکینگ این بانک ، گفت: با توجه به ارتقاء فناوری‌ها کربنکینگ این بانک نیازمند به روز رسانی است.
فهمی با بیان اینکه، برای ارتقا همکاری ها نیازمند برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی هستیم، گفت: با ورود هوش مصنوعی به حوزه بانکی باید ارائه خدمات را بهینه کرد و برای این امر نیاز به گسترش همکاری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =