اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات

مدیرعامل این بانک تشریح کرد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، برخی از مهم‌ترین اقدامات توسعه‌ای این بانک در دولت مردمی سیزدهم در حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی راه‌اندازی سامانه نئوبانک رفاه با نام «فرا رفاه» را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: این سامانه با رویکرد ارائه خدمات غیرحضوری نوآورانه مبتنی بر فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی راه‌اندازی شده است.

وی به راه‌اندازی و توسعه سامانه “بتا” اشاره کرد و گفت: این سامانه ازجمله خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران به‌شمار می‌رود که به منظور بسترسازی امکان خرید اقساطی کالا و خدمات برای کسانی که حساب حقوق‌شان نزد بانک رفاه است (از جمله بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی)، راه‌اندازی شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: فراهم‌سازی امکان افتتاح غیرحضوری حساب و ثبت درخواست و صدور آنی کارت و ارسال پستی کارت‌های صادره برای مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و همچنین امکان پرداخت حق بیمه کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی در تمامی درگاه‌های غیرحضوری بانک رفاه کارگران، از دیگر خدماتی محسوب می‌شوند که در سال‌های اخیر با محوریت جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده‌اند.

به گفته وی، راه‌اندازی سرویس مدیریت چک‌های صیادی از طریق سامانه معین، از دیگر خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران در دولت مردمی سیزدهم است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: راه‌اندازی سامانه‌های “کالابرگ الکترونیک” و “رفاه‌کار”، اجرای طرح چک دیجیتال و ارائه برنامه موبایلی رفاه‌پلاس و ….، برخی دیگر از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه در این دولت هستند.

وی به ارائه محصولات جدید از سوی بانک رفاه کارگران ویژه مشتریان حقوقی (به عنوان اولین بانک) اشاره کرد و گفت: قابلیت ثبت و تأیید چک‌های صیادی توسط نمایندگان حقیقی اشخاص حقوقی و سرویس ویژه چک‌های صیادی اشخاص حقوقی در قالب API و … از جمله این محصولات هستند که در این مدت ارائه شده‌اند.

دکتر للـه‌گانی با اشاره به ارائه سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA)، گفت: این سامانه نیز ازجمله سامانه‌هایی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر با هدف ایجاد دسترسی تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل IOS به سامانه موبایل بانک، راه‌اندازی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: “ارائه خدمت احراز هویت دوعاملی در سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی و موبایل بانک”، “راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی قراردادها”، “اتصال به سامانه سیما و فروش اوراق سپرده گواهی عام از طریق بستر MQ”، “رونمایی از دستگاه کیوسک بانکی با قابلیت صدور آنی کارت به صورت Selfservice”، “راه‌اندازی زیرساخت سرویس‌دهی سامانه انبارداده به سایر سامانه‌ها”، “راه‌اندازی گزارشات سامانه شاداب بانک مرکزی به صورت روزانه و هفتگی” ، “طراحی و پیاده‌سازی سامانه صندوق ضمانت سپرده و داشبورد آموزش” و…. از دیگر اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در دولت مردمی سیزدهم هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  15