تعداد تراکنش‌های دوج‌‌کوین رکورد شکست!

یکی از اعضای جامعه دوج‌کوین با نام کاربری Tdogewhisperer، در توییتی از رسیدن تعداد معاملات این ارز دیجیتال به یک سقف جدید خبر داد. به گفته وی، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۹ میلیون تراکنش دوج‌کوین انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرآنلاین، وی عنوان کرد که ثبت این رکورد جدید، بیشتر به دلیل تراکنش‌های مربوط به کتیبه‌های بلاکچینی که مشابه ان‌اف‌تی‌ها هستند، بوده است.

البته لازم به ذکر است که این کتیبه‌ها اغلب موجب ازدحام در شبکه می‌شوند و به همین دلیل، بسیاری از کارشناسان، استفاده از شبکه لایه ۲ دوج‌چین (Dogechain) را برای انجام چنین تراکنش‌هایی پیشنهاد کرده‌اند.

در این میان، به نظر می‌رسد که جامعه دوج به دو دسته تقسیم شده است. برخی، این کتیبه‌ها را مشابه ان‌اف‌تی‌ها و کاربردی می‌دانند و برخی دیگر، آن‌ها را هرزنامه‌هایی (Spam) می‌بینند که شبکه را اشغال کرده‌اند.

رمزارز آورده است این عضو جامعه دوج کوین در ادامه همچنین نوشت که حجم فایل قابل انتقال در بلاکچین دوج کوین افزایش یافته و به ۱۱۰ گیگابایت رسیده است. وی افزود، اگر این افزایش ادامه یابد، در نهایت می‌تواند کاربران را در اجرای گره‌های خود محدود کند.

این موضوع، میزبانی یک گره را هزینه‌بر می‌کند و همچنین، موجب کندی کل شبکه می‌شود.از آنجایی که اکثر کاربران از دوج کوین‌ به عنوان یک ارز دیجیتال استفاده می‌کنند (و نه برای ارسال فایل یا ثبت تصاویر)، عملیاتی ماندن این شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  28