طرح اعتبار سنجی مشتریان و رتبه بندی شرکت های بیمه کلید خورد

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بیمه مرکزی و شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران،طرح اعتبار سنجی مشتریان و رتبه بندی شرکت های بیمه کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در آیین امضای تفاهم نامه از این سند همکاری به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و گفت: ایجاد بستر اعتبارسنجی مشتریان و مخاطبان صنعت بیمه و در گام بعدی رتبه بندی شرکت ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
رئیس کل بیمه مرکزی از برنامه ریزی نهاد ناظر برای احصا و تعیین شاخص های اعتبارسنجی برای شرکت ها و مخاطبان صنعت بیمه خبر داد و افزود: زمینه های همکاری برای تبادل داده ها بین دستگاه های مرتبط فراهم است و از هر گونه تعامل در مسیر تسهیل عملیات بیمه گری استقبال می کنیم.
بر اساس این گزارش دکتر علی بنیادی نائینی _ معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی _ هدف از امضای این تفاهم نامه را تحقق اهداف کلان و سیاست های کلی نظام بیمه به منظور احصاء رتبه اعتباری بیمه شدگان و بیمه گذاران و طراحی پروفایل ریسک ایشان اعلام نمودند.
لازم به ذکر است تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین معاون طرح و توسعه – به نمایندگی از بیمه مرکزی – و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران به امضا رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =