طرح فایرپلاس بیمه نوین ارتقا یافت

شرکت بیمه نوین در راستای تأمین نیازهای مشتریان و به‌روز رسانی محصولات بیمه‌ای، طرح فایرپلاس خود را ارتقا داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ مهدی وهابی؛ مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: طرح فایرپلاس در سال‌های گذشته برای نخستین بار از سوی بیمه نوین با توجه به شرایط روز جامعه و در نظر داشتن پوشش‌های مورد نیاز در منازل مسکونی، طراحی و روانه بازار شد. در بازنگری جدید و با توجه به شرایط تورم در جامعه، پوشش‌ها و سقف تعهدات این بیمه‌نامه افزایش یافته و به‌روز رسانی شده است.

وی در ادامه افزود: اضافه‌شدن پوشش‌های ترکیدگی لوله آب و خسارت وارد به ساختمان در نتیجه سرقت با شکست حرز از جمله مهم‌ترین پوشش‌هایی بوده که در بازنگری و ارتقای طرح فایرپلاس در نظر گرفته شده است.

وهابی توضیح داد: در زمان وقوع خسارت سرقت ممکن است توسط سارق یا سارقین آسیب‌هایی به قفل، درب، حفاظ و… وارد شود که قبلاً دارای پوشش بیمه‌ا‌ی نبوده و این شرکت به جهت رفع دغدغه‌های بیمه‌گذاران با ارائه پوشش خسارت وارد به ساختمان در نتیجه سرقت با شکست حرز این گونه حوادث را در طرح فایرپلاس تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین همچنین با اشاره به آنکه تسریع و سهولت در صدور، مزیت اصلی طرح فایرپلاس است؛ افزود: برای صدور بیمه‌نامه فایرپلاس نیازی به بازدید از منازل مسکونی نیست و تمام تلاش بیمه نوین در طراحی این محصول، ایجاد فرآیند صدور سریع بیمه‌نامه بوده است. بنابراین در بازنگری این محصول، مراحل فروش از روش سنتی به روش کاملاً آنلاین تغییر یافته و کلیه مراحل ثبت نام، انتخاب طرح و چاپ گواهی بیمه‌نامه از طریق  سامانه «ای‌نوین پلاس» (سامانه فروش الکترونیکی بیمه نوین) صورت می‌گیرد.

به گفته وهابی، طرح فایرپلاس با در نظر داشتن مسئولیت حقوقی مالکان منازل مسکونی، مسئولیت ‌مدنی مالی در قبال اشخاص ثالث را در حوادث آتش‌سوزی تحت پوشش قرار می‌داده که به طرح جدید پوشش مسئولیت ‌مدنی مالی در قبال اشخاص ثالث در حوادث انفجار نیز اضافه شده است.

گفتنی است پیش از این در طرح فایرپلاس پوشش‌های بیمه‌ای حوادث ناشی از آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از ذوب برف و آب باران، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف، سقوط هواپیما، سرقت با شکست حرز، خسارت وارد به اتومبیل متعلق به بیمه‌گذار واقع در پارکینگ محل مورد بیمه، هزینه اسکان، هزینه پاکسازی، فوت و نقص عضو و هزینه پزشکی بیمه‌گذار و اعضای خانواده مقیم ناشی از خطرات بیمه‌شده برای حداکثر ٤ نفر ارائه ‌می‌شده است.

همچنین خرید طرح فایرپلاس بیمه نوین به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به سامانه اختصاصی فروش الکترونیکی این شرکت به نشانی https://enovinplus.com امکان‌پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  ⁄    =  13