تندیس بلورین پرداخت الکترونیک پاسارگاد در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران

جایزه ملی مدیریت مالی ایران چهاردهمین دوره خود را در تاریخ دوشنبه بیست و پنجم دی‌ماه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت برای پنجمین سال متوالی در این جایزه حضور یافت و توانست بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط هیات داوران برای سومین سال پیاپی تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت نماید.

برگزاری این جایزه از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و  بستری در راستای بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده را فراهم کرده است. حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها اشتراک دارند را مقایسه نمایند.

طراحی مدل جایزه ملی مدیریت مالی ایران در جهت ارزیابی هر چه دقیق تر و تخصصی‌تر، با توجه به حوزه فعالیت شرکت‌کنندگان صورت گرفته است به همین جهت کسب تندیس در این جایزه به‌عنوان سندی اعتبار بخش در صنعت مالی و پرداخت محسوب می‌شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −    =  61