مکانیزم هوش تجاری ایران کیش برای افزایش تفاهم سازمانی

هوش تجاری یا BI، اطلاعات دسته بندی شده و شفافی از مراحل تبدیل داده تا تصمیم گیری را به صورت قابل اطمینان با تنوع درخواستی عرضه می کند، توانایی استدلال و درک مفاهیم نهفته در اطلاعات را از طریق کشف و تجزیه و تحلیل اطلاعات امکانپذیر می نماید. مهم ترین کاربرد سیستم های هوش تجاری درایران کیش کمک به تصمیم گیری استراتژیک سازمانی بوده و در عصر جدید از دید مدیران، جنبه هوشمندی کسب و کار یکی از ضروری ترین نیازهای شرکت ها در عرصه رقابت به شمار می آید. از سوی دیگر شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مسیری از دیتاها قرار گرفته است که شاه راه این دیتاهای ارزشمند به سمت هوش تجاری در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایران کیش، در این مسیر دیتاها طی فرایند ETL که یک فرایند واکشی اطلاعات از سیستم های اطلاعاتی است، در انبار داده بارگذاری می شود و پس از مشخص شدن نیازهای سازمان باتوجه به اهداف از پیش تعیین شده ، هوش تجاری ایران کیش گزارش، و KPI ها و نمودارهای کارآمد و پویا ایجاد می کند و با استفاده از تکنولوژی ها و ابزارهای محیطی که  BI برای کاربران سازمان ایجاد کرده تمام اطلاعات لازم را در یک بستر یکپارچه به آسانی دراختیار کاربران قرار می دهد که می توان به بخش های رفتار مشتری، شناسایی مشتریان ارزنده و وفادار، شناسایی نحوه جذب یا ریزش مشتری، قطعی سوییچ، نارضایتی ها، صورت وضعیت و تدارک خوراک اطلاعاتی، واحدهای نگهداشت، کسب و کار ، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM و عملیات اجرایی اشاره کرد .

یکی از سامانه هایی که واحد BI دراین زمینه دارد ORACLE BI است. این سیستم مسئولیت ارائه گزارش ها را دارد و داده هایی که به صورت روزانه دریافت می شود، آنالیز شده ، تبدیل به صورت وضعیت ها، گزارش و نمودار و … می شود دراختیار مدیران ارشد قرار می کیرد. این سامانه به طور مرتب در حال ارتقاست و دارای طراحی و داشبوردهای مدیریتی شخصی سازی شده درایران کیش است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  1  =  8