معاون توسعه کسب‌وکار فینوتک تشریح کرد / سرویس‌های پلتفرم راشا؛ محصول جدید فینوتک

شرکت فینوتک یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ ارتباط فردا است که محصولی جدید تحت عنوان راشا راه‌اندازی کرده است. طبق گفته معاون توسعه کسب‌وکار فینوتک، پلتفرم راشا، قابلیت استعلام داده‌های بانکی و غیربانکی و گزارشگری مدیریتی و حسابداری را برای کسب‌وکارهای حقیقی و حقوقی فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از راه پرداخت الیا ملکان، معاون توسعه کسب‌وکار فینوتک در ابتدا درباره ایده و چگونگی طراحی و راه‌اندازی راشا صحبت کرد. طبق گفته او، یکی از اهداف فینوتک این است که به کسب‌وکارها برای رفع مسائل مالی و بانکی، راهکار و سرویس ارائه دهد. ایده طراحی و راه‌اندازی راشا نیز با شناسایی مشکلات تعدادی از مشتری‌های فینوتک برای دسترسی راحت‌تر به سرویس‌های APi در زمینه مدیریت امور روزمره کسب‌وکار خود همچون گزارش‌های مالی و حسابداری و … شکل گرفت.

او در ادامه بیان کرد: در این شرایط، پلتفرم راشا را بر بستر اینترنت برای بهره‌مندی افراد حقیقی و حقوقی از سرویس‌های آن راه‌اندازی کردیم.

معاون توسعه کسب‌وکار فینوتک در بخش دیگری از صحبت‌های خود امکانات پلتفرم راشا را تشریح کرد و گفت: کاربران راشا می‌توانند در این پلتفرم به‌صورت فردی یا گروهی به داده‌های بانکی و غیربانکی دسترسی داشته باشند. همچنین، امکان دریافت گزارش‌های مدیریتی و حسابداری، امکان دسترسی همزمان چند کاربر و دریافت گزارش‌های مدیریتی و حسابداری، گزارشگیری آسان و پشتیبانی از دیگر امکانات پلتفرم راشا است.

ملکان در ادامه توضیح داد: شرکت‌ها و کسب‌وکارهای فعال در حوزه تولیدکننده نرم‌افزار، برای استفاده از سرویس‌های راشا باید یک اپلیکشن داشته باشند که آن اپلیکشن به راشا متصل می‌شود.

معاون توسعه کسب‌وکار فینوتک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه راشا بیش از ۲۰۰ سرویس به کاربران خود ارائه می‌دهد، سرویس‌های پلتفرم راشا را نام برد و گفت: استعلام شماره شبا، کارت به حساب، کارت به شبا، استعلام کد پستی، استعلام پیامک تسهیلات،
استعلام پیامک چک برگشتی، استعلام ضامن بانکی، گزارش اعتبارسنجی و استعلام اعتبار معاملاتی افراد و استعلام ریسک رانندگان از جمله سرویس‌های راشا است.

او با تاکید براینکه سرویس‌های راشا متناسب به نیازهای هر کسب‌وکار و سازمان طراحی شده است، گفت: سرویس استعلام ریسک رانندگان برای کسب‌وکارهای همچون اسنپ، تپسی و … کارایی دارد. مدیریت اپلیکشن، حسابداری و مشاهده اعلانات از دیگر سرویس‌های پلتفرم راشا برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهاست.

معاون توسعه کسب‌وکار فینوتک در پایان صحبت‌های خود مطرح کرد که فینوتک سعی دارد تا با توسعه سرویس‌های خود به هاب API تبدیل شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  +    =  62