معرفی محصولات شرکت ره آورد سامانه های امن

مدیرعامل شرکت ره آورد سامانه های امن (ره سا) در گفتگویی ویدئویی با سخنکده متن به معرفی محصولات تخصصی این شرکت در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت ره آورد سامانه های امن در سال 1383 با هدف حضور موثر و تخصصی در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات و با تمرکز بر تولید، عرضه محصولات و ارائه خدمات در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات و به خصوص زیر ساخت کلید عمومی یا احراز هویت دیجیتال تأسیس شد و اینک با ابداع محصولات و ارائه خدمات و راهکارهای نوین یکی از پیشگامان در حوزه فعالیت خود می باشد.

سامانه های امن دارای مدارک معتبر بین المللی در زمینه متدولوژی های توسعه و مدیریت مراکز صدور گواهی دیجیتال بوده و با تکیه بر دانش فنی، نوآوری و نیز انجام پروژه های ملی و کلیدی متعدد، به مجموعه ای بی رقیب در زمینۀ پیاده سازی و راه اندازی مراکز صدور گواهی دیجیتال و همچنین فعال سازی کاربردهای امضای دیجیتال در سیستم های کاربردی و به طور کلی در تأمین امنیت فضای تبادل اطلاعات در کشور تبدیل شده است.

در همین راستا، مرتضی اسدی مدیرعامل ره آورد سامانه های امن در گفتگویی ویدئویی با سخنکده متن به تشریح و معرفی محصولات این شرکت و حضورشان در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران پرداخت.

نسخه صوتی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  9