تسهیلات ویژه فرزندآوری پرداخت می شود

درراستای حمایت از خانواده

بانک مسکن از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ تعداد 10 هزار و 553 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ؛ این تسهیلات از محل حساب های پس انداز و جاری قرض الحسنه به فرزندان متولد 1400 به بعد تعلق می‌گیرد؛ به طوری که برای تولد فرزند اول 300 میلیون ریال با مدت بازپرداخت سه سال، فرزند دوم 600 میلیون ریال با مدت بازپرداخت چهار سال، فرزند سوم 900 میلیون ریال با مدت بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود.
همچنین خانواده ها برای فرزند چهارم یک میلیارد و 200میلیون ریال با مدت بازپرداخت 6 ساله و فرزندپنجم و بالاتر یک میلیارد و 500 میلیون ریال با مدت بازپرداخت هفت سال تسهیلات فرزندآوری دریافت می کنند.بازپرداخت این تسهیلات در صورت درخواست متقاضی با درنظر گرفتن 6 ماه تنفس تعیین می شود.
بانک مسکن در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد10 هزار و 553 فقره به مبلغ شش هزار و 513 میلیارد ریال پرداخت کرده و این روند تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.
متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ثبت نام و نسبت به انتخاب بانک عامل خود اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  9