سخنرانان نشست”صنعت پرداخت”در تراکنش نهم ایران

سخنرانان نشست تخصصی”دغدغه بازیگران زنجیره صنعت پرداخت”معرفی شدند. این نشست قرار است، در ساعت ۱۰:۲۵-۹:۳۰روز سه شنبه ۱۹ دی ماه در جریان نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با اسپانسری شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ستاد خبری رویداد بین‌المللی، شاهین حقی، مدیر نوآوری و توسعه شاپرک (مدیر نشست)، علیرضا موسوی، مدیرعامل شرکت ایران کیش، فرهاد فائز، مدیرعامل شرکت شاپرک، محمدرضا مانی یکتا، مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی، هومن سپهری، مدیرعامل شرکت تندر نور و محمد مهدی شریعتمدار، مدیرعامل ایوان رایان پیام (جیبیت) به عنوان سخنرانان این نشست تخصصی درباره چند محور تعیین شده در این زمینه به ایراد سخن می پردازند.

پیش از این در جلسه اعضای کمیته علمی این نشست (لینک مطلب مرتبط با عنوان “پرداختیم و نپرداختند”)، براساس مطالعات و نیازهای روز اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، محورهای مد نظر برای بحث و تبادل نظر در این نشست را تعیین کرده اند.

هر نشست تخصصی این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران با یک اسپانسر، حداقل ۴ و حداکثر ۵ سخنران (با احتساب مدیر نشست) دارد.

نشست‌های تخصصی به شکل TED و به شرح زیر برگزار می‌شود:

  • زمان هر نشست: ۵۵ دقیقه
  • بخش ورودی نشست: پخش دو کلیپ در 4 دقیقه (کلیپ معرفی عنوان نشست، اعضای کمیته علمی، سخنرانان و اسپانسر+ کلیپ تبلیغاتی اسپانسر)
  • بخش اول نشست: طرح موضوع و پرسش‌های مطرح توسط مدیر نشست + یک دور سخنرانی کوتاه ۵ دقیقه‌ای سخنرانان
  • بخش دوم نشست: سخنان تکمیلی و یا پاسخ و نقد سخن دیگر سخنرانان (هر سخنران ۵ تا ۶ دقیقه)
  • بخش پایانی: جمع بندی مباحث مطرح شده توسط مدیر نشست (5 دقیقه)
  • نشست‌ها مجری ندارند و معرفی هر سخنران از طریق اسلاید در نمایشگرهای سالن انجام می‌شود
  • پس از اتمام نشست، سخنرانان به اتفاق هم روی سن حاضر و عکس خبری یادگاری می‌گیرند
  • همچنین تصویربرداران از نشست فیلم کامل می‌گیرند و مجدداً از طریق فضای مجازی و تلویزیون‌های اینترنتی بازنشر می‌شود
  • از طرفی، خبرنگاران حاضر در جلسه از نشست عکس، فیلم و خبر تولید می‌کنند
  • کلیه مباحث محتوایی نشست پیاده‌سازی و تدوین می‌شود و در قالب کتاب «گفتگوی متخصصان» تراکنش نهم و در تیراژ وسیع توزیع می‌شود

 نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار می‌شود. تراکنش نهم در فضای نمایشگاهی با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و با تفاوت‌هایی در شکل و محتوا برپا خواهد شد. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با ۱۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است. پیش بینی می‌شود در این دوره نیز این رویداد بزرگ تخصصی مورد استقبال هزاران بازدید کننده قرار بگیرد که از قبل برای بازدید از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن ثبت نام کرده اند.

شرکت کنندگان در این دوره تراکنش ایران، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکردی نوآورانه، در کنار برپایی سه رویداد دیگر یعنی جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال و حضور پررنگ جمعی از بانک ها و شرکت‌ها خواهند بود.

به پاس مشارکت ارزشمند علاقه‌مندان، همکاران مرکز فابا با نظم، فروتنی و احترام ویژه با شماره تلفن ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵ و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ پاسخگوی متقاضیان درباره نحوه مشارکت و تحقق خواسته‌های آنان می‌باشند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −    =  18