بهره مندي بيش از ۳۱۳ هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی ۹ ماه

بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به صورت مستمر در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی از سال 1305 تاکنون تلاش کرده با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در قبال ترهین طلا زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی در حداقل زمان و بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات طی 9 ماه امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و مشتریان نیز تعداد 221 هزار و 938 فقره وام مرابحه (جعاله) به ارزش بالغ بر 40 هزار و 563 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین در این مدت، تعداد 91 هزار و 971 فقره تسهیلات مرابحه (جعاله) به متقاضیان پرداخت شده که ارزش آن بالغ بر 4 هزار و 80 میلیارد ریال بوده است.

بانک کارگشایی از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر در مجموع تعداد 313 هزار و 909 هزار فقره وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش 44 هزار و 643 میلیارد ریال به متقاضیان و مشتریان پرداخت کرده است.

بر این اساس، شعب و دوایر بانک کارگشایی در سراسر کشور با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی در هر روز به طور متوسط 821 وام مرابحه و 340 وام قرض الحسنه طی 9 ماه امسال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود است.

نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و … از دیگر فعالیت های مهم این واحد است.

لازم به ذکر است، بانک کارگشایی با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهيز و بكار گيري منابع مالي و با تلاش های گسترده نيز به عنوان پيش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  83  =  93