ثبت رکورد جدید درآمد تسهیلات در بانک پاسارگاد

درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد از ابتدای سال 1402 تا پایان آذر ماه در مجموع به 74.658 میلیارد تومان رسید. این رقم نسبت به مدت مشابه سال 1401 با افزایش 69 درصدی همراه بود. هم چنین درآمد آذر نسبت به آبان ماه افزایش حدود 85 درصدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نکته قابل توجه دیگر آن که وپاسار بیشترین میزان درآمد حاصل از تسهیلات را در آذر ماه شناسایی کرد و به رکورد جدیدی در این زمینه دست یافت. مجموع سایر درآمدهای بانک پاسارگاد شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی و درآمد کارمزد در 9 ماهه به حدود 5.726 میلیارد تومان رسید.

بررسی وضعیت سپرده ها در بانک پاسارگاد نشان می دهد تا پایان آذر ماه مانده سپرده های سرمایه گذاری شده 584 هزار میلیارد تومان بوده و نسبت به پایان آبان رشد حدود 5 هزار میلیارد تومانی داشته است. سود سپرده های سرمایه گذاری شده این بانک نیز در بازه زمانی مورد بررسی به حدود 52.508 میلیارد تومان رسید که 6.674 میلیارد تومان آن در آذر محقق گردید.

لازم به ذکر است تراز عملیاتی 9 ماهه بانک پاسارگاد (تفاوت درآمد تسهیلات و سود پرداختی به سپرده ها) مثبت 22 هزار میلیارد تومان بود که جهش 40 درصدی را نسبت به تراز 8 ماهه امسال تجربه کرد.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  54