جهش ۱۴۵ درصدی ارزش تراکنش های پرداخت نوین

در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

جمع کل ارزش تراکنش های شرکت پرداخت نوین آرین در دوره 6 ماهه ابتدایی امسال به 227 همت رسید که این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال قبل جهش 145 درصدی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جمع کل ارزش تراکنش های شرکت پرداخت نوین آرین در دوره 6 ماهه ابتدایی امسال به 227 همت رسید که این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال قبل جهش 145 درصدی را تجربه کرد. میانگین سهم بازار این شرکت از کل مبلغ تراکنش های 6 ماهه سال جاری نیز با 1،6 درصد افزایش به حدود 4 درصد نزدیک شد.

طی سال جاری بالاترین سهم بازار ماهانه این شرکت از کل مبلغ تراکنش های شاپرکی 4،46 درصد بود که در شهریور ماه ثبت شد. این آمار برای نیمه نخست سال قبل 2،6 درصد بود که باز هم در شهریور ماه به ثبت رسیده بود.

بیشترین مبلغ تراکنش ماهانه پرداخت نوین آرین طی نیمه اول سال قبل 18،7 همت و در نیمه اول امسال 44،4 همت بود که هر دو در شهریور ماه اتفاق افتاد.

میانگین سهم بازار این شرکت از کل مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی با 2،2 درصد رشد نسبت به دوره 6 ماهه اول سال گذشته به 4،6 درصد رسید. در بخش ابزار اینترنتی نیز رشد 18 صدم درصدی و رساندن سهم بازار خود به 64 صدم درصد را تجربه کرد.

این شرکت که در بخش ابزار موبایلی فعالیتی ندارد، مجموع ارزش تراکنش های 6 ماهه خود را در بخش کارتخوان فروشگاهی در سال جاری با 163 درصد افزایش به 220 همت رساند و جمع مبلغ تراکنش های اینترنتی آن از 6ف2 همت فراتر رفت که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 141 درصد بیشتر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  +    =  35