پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت نیوز قیمت طلا و سکه امروز نوساناتی را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که طلای 18 عیار، مثقال طلا و سکه امامی روند افزایشی دارند اما سکه بهار آزادی کاهشی است. دیگر قطعات سکه نیز ثبات قیمت را تجربه کرده‌اند. امروز دلار افزایشی و انس کاهشی است.

امروز تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند یکسانی ندارند. قیمت طلا نسبت به آخرین نرخ دیروز افزایشی و در مقایسه با ظهر دیروز همین ساعات، کاهشی است. قیمت سکه امامی و مثقال طلا نیز امروز روند افزایشی دارند در حالی که سکه بهار آزادی کاهش قیمت را تجربه کرده و این شرایط، بر عکس دیروز است که این نوع سکه افزایشی بود. این در حالی است که قطعات سکه امروز ثبات قیمت را تجربه می‌کنند.

همچنین قیمت دلار در کانال 50 هزار تومانی روند افزایشی دارد. روند قیمتی انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، در برخی منابع نزولی ثبت شده و با افت  1.15 درصدی به  2,004.55 رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با شش هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و 456 هزار و 900 تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، هر گرم طلای 18 عیار، حدود دو میلیون و 475 هزار تومان قیمت داشت.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 29 میلیون و 295 هزار تومان است؛ حدود 81 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز در همین ساعات، سکه امامی در همین ساعات، 29 میلیون و 249 هزار تومان معامله می‌شد.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی با 23 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 25 میلیون و 697 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، سکه بهار آزادی در حدود 25 میلیون و 812 هزار تومان قیمت داشت.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 139 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 486 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 30 هزار تومان افزایش، امروز به حدود یک میلیون و 893 هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات نیز نیم سکه 15 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت.حباب نیم سکه نیز با حدود 20 هزار تومان افزایش، روی سه میلیون و 397 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 350 هزار تومان داد و ستد می‌شود. دیروز در همین ساعات نیز ربع سکه 10 میلیون و 350 هزار تومان قیمت داشت. حباب ربع سکه نیز با حدود هشت هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و 394 هزار تومان رسیده است.

در این میان، سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و 700 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات نیز ربع سکه پنج میلیون و 700 هزار تومان قیمت داشت. حباب این سکه نیز با حدود چهار هزار تومان افزایش، دو میلیون و 768 هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با حدود 25 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 641 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات هر مثقال طلا 10 میلیون و 616 هزار تومان داد و ستد می‌شد.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

این روزها تداوم رکود در بازار طلا، در کنار نوسانات محدود بازار ارز و آرام شدن بازار طلا در مقایسه با روند افزایشی روزهای گذشته باعث شده است که تغییرات در قیمت طلا و سکه محدود باشد. ضمن اینکه بار دیگر، تفاوت‌هایی در جهت نوساناتی قیمتی خانواده طلا و سکه دیده می‌شود.

در همین راستا محمد کشتی‌آرا فعال و کارشناس بازار طلا و جواهر با اشاره به نوسانات روزهای گذشته انس جهانی طلا به تجارت‌نیوز گفت: «رشد قیمت انس طلا بر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی اثر صعودی می‌گذارد، اما پس از بازگشت طلا به کانال نزولی، بازار داخلی نیز افت داشت.» وی اضافه کرد: «قیمت طلا و سکه با توجه به شرایط با ثبات قیمت دلار نوسان چشمگیری ندارد و به نظر می‌رسد در  هفته جاری این روند در بازار فلز زرد حفظ شود.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  32