شرط سنی دریافت وام ازدواج اعلام شد

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: وام ازدواج برای زوج‌های زیر ۵۰ سال پیش بینی شده و پرداخت آن به سالمندان و افراد بالای این رنج سنی، تخلف است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا، معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه طی سال گذشته تعدادی از افراد بالای ۵۰ سال وام ازدواج گرفتند که آمار آنان از یک درصد تجاوز نمی‌کند، سقف سن دریافت ازدواج را ۵۰ سال اعلام کرد و گفت: دریافت این وام ها برای زوج های بالای این رنج سنی، این نوعی خیانت در سپرده های مردم است چراکه مردم اعتماد کرده‌اند که از این سپرده‌ها به درستی استفاده شود.

وی به در صف انتظار بودن زوج های بسیاری برای در دریافت وام ازدواج اشاره و اعلام کرد: رئیس جمهور با جدیت این موضوع را از بانک مرکزی تقاضا کرد و من هم پیگیر هستم، مجلس شورای اسلامی در تبصره ۱۶ سقفی برای تسهیلات تکلیفی در نظر گرفته که سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است. از این رقم ۵۶ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات فرزند آوری و در نظر گرفته شده و ۱۴۶ هزار میلیارد تومان نیز باری پرداخت تسهیلات ازدواج باقی مانده است اما این رقم برای صفر شدن افراد در لیست انتظار وام ازدواج کافی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4