رشد چشمگیر تراکنش در نظام های پرداخت بانک ملی

آمار و ارقام نشان می دهد تعداد تراکنش‌های سامانه های تحت نظارت حوزه نظام های پرداخت بانک ملی ایران طی هفت ماهه سال جاری رشد قابل توجه و چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد تراکنش‌های سامانه های تحت نظارت حوزه نظام های پرداخت بانک ملی ایران نظیر پایا، ساتنا و پل طی فروردین تا پایان مهرماه امسال، در مجموع به رکورد بیش از 32 میلیون تراکنش رسید که در مقایسه با سال گذشته سیر صعودی را نشان می‌دهد.

بانک ملی ایران از ابتدای فروردین ماه تا پایان مهرماه امسال تعداد 25 میلیون و 5 هزار حواله پایا، تعداد 6 میلیون و 961 هزار و 770 حواله ساتنا به درخواست مشتریان برای انتقال وجه به حساب های دیگر نزد سایر بانک ها در شبکه بانکی صادر کرده است.

به علاوه در این مدت تعداد 897 هزار و 507 حواله پل به مقصد بانک های دیگر در کشور از بانک ملی ایران صادر شده است.

همچنین طی این مدت آمار و ارقام نشان می دهد تعداد تراکنش های سامانه شتاب و واگذاری چک ها در سامانه چکاوک رشد یافته است. به عبارت دیگر بانک ملی ایران روزانه به طور میانگین تعداد 119 هزار و 71 حواله از طریق سامانه پایا و تعداد 33 هزار و 152 حواله از طریق سامانه ساتنا به درخواست مشتریان با مبالغ خرد و کلان به حساب و سپره های های دیگر نزد سایر بانک ها انتقال وجه انجام داده است.

لازم به ذکر است، خدمات انتقال وجه بین ‌بانکی در بانک ملی ایران تحت سامانه های پایا، ساتنا و پُل با مبالغ خُرد و کلان برای مشتریان و متقاضیان این خدمت امکان‌پذیر است؛ بر این اساس مشتریان می توانند با افتتاح یکی از انواع حساب های جاری، پس‌انداز و مدت‌دار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در بانک‌های دیگر در همان روز از طریق درگاه های حضوری و غیر حضوری بانکی اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  86  =