برگزاری نوزدهمین رویداد فیناپ با موضوع رمزارز

با شروع هفتمین سال فعالیت فیناپ، نوزدهمین رویداد آن پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ با موضوع رمزارز، به‌صورت هیبرید (آنلاین و حضوری) برگزار خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رمزارزها طی چند سال گذشته ساختارهای پولی و مالی رایج را به چالش کشیده‌اند. شاید همچنان دور از ذهن به نظر برسد که این دارایی‌ها در آینده به‌طور کامل جای ارزهای فیات را در مبادلات تجاری فرامرزی و حتی پرداخت‌های خرد روزمره بگیرند یا اینکه شیوه ارایه خدمات مالی به چیزی که اکنون در فضای رمزارزها دیده می‌شود، تغییر کند.

با وجود این، ظرفیت‌های موجود در این فضا باعث شده است تا در کمتر از ۱۰ سال اکوسیستمی از کسب‌وکارهای متمرکز بر این دارایی‌ها و فناوری بلاکچین شکل بگیرد و موسسات بزرگی نیز از سراسر جهان روی کسب‌وکارها و ایده‌های این فضا سرمایه‌گذاری کرده یا مستقیما اقدام به توسعه کسب‌وکار مرتبط با رمزارزها کنند.

موضوع نوزدهمین رویداد فیناپ رمزارز، کسب‌وکارهای فعال در این زمینه و همین طور قانون‌گذاری این دارایی‌هاست. در فیناپ نوزدهم، کسب‌وکارهای ایرانی حوزه رمزارز از تجربه خود در ارایه خدمات به کاربران این فضا می‌گویند، نیازهای اساسی معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان این دارایی‌ها در داخل کشور بررسی و به گذشته، حال و آینده قانون‌گذاری رمزارزها در ایران پرداخته می‌شود.

هشت ارایه تخصصی، ارایه یک گزارش آماری، دو پنل گفت‌وگو و بخش فیناپ‌پلاس از بخش‌های متنوع این رویداد یک روزه است. گروه ملی انفورماتیک، بیت‌پین، تومن، نوبیتکس، زیبال، ونسی، پی‌استار، انجمن فین‌تک و انجمن بلاکچین، حامیان فیناپ نوزدهم هستند.

از آغاز تا دارایی‌های دیجیتال

در رویداد فیناپ رمزارز، وحید شامخی معاون توسعه کسب‌وکار نوبیتکس، صادق رضایی مدیر ارشد اجرایی هیپو والت، سجاد شاهی هم‌بنیان‌گذار و مدیر اجرایی زیبال، احمد وطنی مدیرعامل ونسی، جواد بهره رییس هیات مدیره بیت‌مکس، محمد قاسمی مدیرعامل مزدکس، علی جهانی هم‌بنیان‌گذار و رییس هیات‌مدیره بیت‌پین و علی فضایلی مدیرمحصول تومن، ارایه‌های تخصصی با موضوعاتی جدید و جذاب خواهند داشت. 

بهزاد ناصرفلاح، مدیر بازاریابی دیجیتال وب‌سایت ارزدیجیتال نیز گزارشی در خصوص اکوسیستم ارز دیجیتال ایران ارایه خواهد داد.

از فین‌تک تا دیفای

ناصر حکیمی، صاحب‌نظر حوزه فناوری مالی و بهمن حبیبی، سردبیر رسانه دیفایر در بخش فیناپ پلاس به فین‌تک تا دیفای می‌پردازند.

صنعت بلاک‌چین؛ حکم‌رانی یا نابودی؟

مجتبی توانگر رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، عباس آشتیانی مدیرعامل انجمن بلاکچین ایران، امیرحسین راد مدیرعامل نوبیتکس، مهدی فاطمیان رییس هیات‌مدیره انجمن فین‌تک، امیرحسین مردانی مدیرعامل بیت‌پین و پوریا آسترکی سردبیر پژوهش‌نامه بلاک‌چین، در این پنل به مباحث کسب‌وکارهای حوزه رمزارز و رگولاتوری می‌پردازند.

پول خصوصی: تکامل پول در عصر کریپتونومی

در این پنل، شهرام شریف، دبیر گروه تکنولوژی فردای اقتصاد با امیرحسین خالقی، پژوهشگر اقتصاد سیاسی، نیما نامداری، تحلیلگر اقتصاد دیجیتال و امیررضا عبدلی، پژوهشگر و مترجم کتاب خصوصی‌سازی پول، گفت‌وگوی متفاوتی انجام خواهد داد.

 

 

جزییات رویداد و نحوه ثبت‌نام

گفتنی است نوزدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ الی ۲۰ در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با تهیه بلیت در رویداد حضور پیدا کنند.

همچنین برای رضایت مخاطبان فیناپ در شهرهای دیگر، رویداد به‌صورت زنده از آپارات فیناپ پخش خواهدشد. ثبت‌نام و خریدبلیت از طریق ایوند امکان‌پذیر است و فقط شرکت‌کنندگان امکان حضور در رویداد و استفاده از فضای شبکه‌سازی را خواهند داشت. 

سایر جزییات و برنامه زمان‌بندی رویداد نوزدهم در وبسایت فیناپ در دسترس است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  +    =  65